خبرگزاری کار ایران

سرنوشت‌تیراندازان‌ بزودی‌مشخص‌ می‌شود؛

در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی چه خواهد گذشت؟

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۵۵۳

چشم خانواده بزرگ تیراندازی به مجمعی است که دوشنبه برگزار می‌شود و آینده این ورزش را رقم می‌زند و باید نشست و دید در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی چه خواهد گذشت؟

تنها دو روز مانده به انتخابات ریاست فدراسیون تیراندازی و ظهر روز دوشنبه مشخص می‌شود چه کسی بر روی صندلی ریاست این فدراسیون در چهار سال آینده خواهد نشست.

به گزارش ایلنا، روز دوشنبه بیست و ششم آبان‌ماه بالاخره مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی برگزار می‌شود و رئیس بعدی این فدراسیون از میان ۱۷ نامزد انتخاباتی مشخص خواهد شد.

اما سوالات بسیاری در این‌خصوص مطرح است که چند نفر در این مجمع حضور دارند و چند نفر حق رای دارند؟ میزان آرای کسب شده چگونه محاسبه می‌شود و در صورت عدم کسب اکثریت آرا، چه کسانی به دور دوم راه پیدا می کنند؟ بر اساس اعلام وزارت ورزش، نفراتی که در مجمع حضور و حق رای دارند به این شرح است:

رئیس مجمع انتخاباتی، دبیرکل کمیته ملی المپیک یا نماینده وی، رئیس فدراسیون تیراندازی، نایب رئیس فدراسیون تیراندازی در امور بانوان، رئیس تربیت‌بدنی نیروهای مسلح، نماینده وزارت‌علوم، نماینده وزارت کار، نماینده فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی، نماینده مربیان، نماینده داوران، نماینده باشگاه تیراندازی نیروی‌زمینی، نماینده باشگاه تیراندازی ملی‌حفاری، نماینده ورزشکاران(۳نفر) و روسای هیئت تیراندازی استان‌های کشور به جز تهران، خراسان‌جنوبی و هرمزگان که توسط سرپرست اداره می‌شود که مجموع نفرات رأی دهنده به ۴۳ نفر می‌سد.

اما در این مجمع و پس از معرفی کاندیداها و ارائه برنامه‌ها، انتخابات برگزار و فردی که بتواند اکثریت آرا را کسب کند(نصف بعلاوه یک آرا)، به مدت ۴ سال پست ریاست فدراسیون تیراندازی را بر عهده می‌گیرد، اما اگر کسی نتواند نصف بعلاوه یک آرا را کسب کند، نفراتی که بالاترین آرای حاضران در مجمع را به دست آورده باشند، به مرحله دوم راه یافته و در آنجا رقابت دیگری صورت می‌گیرد و چهره رئیس فدراسیون تیراندازی مشخص می‌شود. چشم خانواده بزرگ تیراندازی به مجمعی است که دوشنبه برگزار می‌شود و آینده این ورزش را رقم می‌زند و باید نشست و دید در مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی چه خواهد گذشت؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز