خبرگزاری کار ایران

بازی‌های ساحلی آسیا – تایلند؛

قرعه آسان برای ملی پوشان کوراش ایران

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۶۳۰

رقابت های کوراش چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا از امروز(شنبه) در پوکت محل برگزاری مسابقات آغاز خواهد شد که طی آن ۵ نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

ملی‌پوشان کوراش‌ایران در حالی رقابت‌های خود در بازی‌های ساحلی‌آسیا را آغاز می‌کنند که با قرعه‌های‌مناسبی روبرو شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رقابت‌های کوراش چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا از امروز(شنبه) در پوکت محل برگزاری مسابقات آغاز خواهد شد که طی آن ۵ نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود می روند.

براساس قرعه کشی انجام شده، در وزن ۶۶ - کیلوگرم، قنبرعلی قنبر در دور نخست به دیدار نماینده هند می رود که در صورت برتری باید با برنده دیدار ژاپن و تاجیکستان روبرو شود.

در وزن ۷۳ - کیلوگرم، هادی قدیمی ابتدا ملی پوش ویتنام را در پیش دارد و سپس با برنده مسابقه ژاپن و هند مبارزه می کند.
الیاس علی اکبری در وزن ۸۱ - کیلوگرم در دور اول مقابل حریفی از افغانستان قرار می گیرد و سپس با یکی از کوراش کاران لبنان، ازبکستان یا ترکمنستان رو در رو خواهد شد.

در وزن ۹۰ - کیلوگرم، علی دهقان پس از استراحت در مرحله نخست، به دیدار برنده افغنستان و هند می رود و حمید قلی نیز در وزن ۹۰ + کیلوگرم، در اولین بازی باید با نماینده افغانستان مبارزه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز