خبرگزاری کار ایران

توان من بیشتر از این رکوردهااست؛

کیا قدمی: فقط ۴۰ روز در اردوی تیم ملی بودم / انگیزه‌ای برای مهار وزنه ۲۲۳ نداشتم

asdasd
کد خبر : ۲۲۳۸۶۹

با توجه به جو سالن و رقابت فوق‌العاده‌ای که میان ایلیا، بژانیان و نورالدینوف بود از عملکرد خودم راضی هستم. من سال گذشته با رکورد مجموع ۳۸۳ کیلوگرم عنوان هفتم دنیا را به دست آوردم.

ملی‌پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان با بیان اینکه از عملکردش در رقابت‌های جهانی قزاقستان راضی است، گفت: فقط ۴۰روز در اردوی تیم‌ملی حضور داشتم و خوشحالم در این مدت کم توانستم با انگیزه‌بالا تمرین‌کنم و در بین ۵ وزنه‌بردار برتر دنیا قرار بگیرم.

به گزارش ایلنا، کیا قدمی که با مهار وزنه‌های ۱۷۸ کیلوگرم در یکضرب و ۲۲۰ کیلوگرم در دوضرب، با رکورد مجموع ۳۹۸ کیلوگرم در مکان پنجم دسته ۱۰۵ کیلوگرم قرار گرفت، درباره نتیجه‌ای که به دست آورد، گفت: در مسابقات جهانی تقریبا همان وزنه‌هایی را زدم که در تمرینات بالای سر برده بودم. در یکضرب پس از مهار وزنه ۱۷۸، در حالی پشت وزنه ۱۸۱ ایستادم که در تمرینات یک ماه اخیر گاهی اوقات موفق به مهار آن شده بودم. در دوضرب هم تا ۲۲۰ آمدم که نزدیک به رکوردهای تمرینی من بود.

وی ادامه داد: قبل از مسابقه فکر می‌کردم در دوضرب می‌توانم با مهار وزنه ۲۲۶ به مدال جهانی دست پیدا کنم، اما سطح رقابت به شکل بی‌سابقه‌ای بالا بود و من حتی با مهار وزنه ۲۳۸ هم نمی‌توانستم صاحب مدال شوم. به همین خاطر دیگر انگیزه‌ای برای مهار وزنه ۲۲۳ نداشتم چراکه عنوان پنجمی من مسجل شده بود.

این وزنه بردار کرمانشاهی در ادامه افزود: با توجه به جو سالن و رقابت فوق‌العاده‌ای که میان ایلیا، بژانیان و نورالدینوف بود از عملکرد خودم راضی هستم. من سال گذشته با رکورد مجموع ۳۸۳ کیلوگرم عنوان هفتم دنیا را به دست آوردم و حالا در دومین تجربه خود در رقابت‌های جهانی ۱۵ کیلوگرم افزایش رکورد داشتم. این افزایش رکورد در حالی بود که من فقط ۴۰ روز در اردوی تیم ملی بودم و بعد از بازی‌های آسیایی به جمع ملی پوشان اضافه شدم.

قدمی با بیان اینکه این عنوان انگیزه‌های او را برای حضوری قدرتمندانه تر در دسته ۱۰۵ کیلوگرم افزایش داد، خاطرنشان کرد: به جرأت می‌گویم توان من بسیار بیشتر از رکوردهایی است که در رقابت‌های جهانی زدم. به همین خاطر از هم اکنون برای رقابت‌های جهانی سال آینده و بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی می‌کنم تا در دسته‌ای که مدال‌گرفتن دشوار شده بتوانم یک مدال خوش‌رنگ به دست بیاورم.

قدمی که با کسب عنوان پنجمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، ۲۱ امتیاز برای تیم ملی به دست آورد، در این باره نیز گفت: خوشحالم بعد از کیانوش رستمی بیشترین امتیاز تیمی را برای تیم ملی به دست آوردم. ان‌شالله بهداد سلیمی هم در پایان رقابت‌های دسته فوق سنگین با کسب عنوان قهرمانی جهان ۲۸ امتیاز کامل را به دست آورد تا تیم ملی ایران جایگاه خوبی را در میان کشورهای مدعی کسب سهمیه المپیک به دست بیاورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز