خبرگزاری کار ایران

شرکت در لیگ اشتباه بزرگی بود؛

بهداد سلیمی: شرمنده مردم شدم / به قهرمانان کم توجهی می شود

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۲۱۷

این نمی شود که انتظارها از بهداد سلیمی در حد ۱۰۰ باشد اما رسیدگی ها در حد صفر، چرا که در شرایط بدی در تهران تمرین می کنم و شرایط تغذیه ورزشکاران به هیچ وجه خوب نیست.

نایب قهرمان دسته سنگین وزن جهان با ابراز شرمندگی از ناکامی خود برای رسیدن به مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان، گفت: مسئولان اگر می خواهند افتخار آفرینی های قهرمانان ادامه داشته باشد باید به آنان توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، بهداد سلیمی که به شدت از ناکامی خود ناراحت بود، در نشست خبری تصریح کرد: احساس خوبی از کسب این مدال نقره ندارم، چرا که از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام مسابقاتی که شرکت کردم روی سکوی قهرمانی ایستاده بودم.

سلیمی افزود: متاسفانه بعد از بازی های آسیایی اینچئون نتوانستم تمرینات خوبی داشته باشم. اجبار ملی پوشان برای حضور در دو مرحله رقابت های لیگ هم اشتباه بزرگی بود که در کیفیت کار من و دیگر نفرات تاثیر منفی گذاشت و در مجموع با ۸۰ درصد توانایی خودم در رقابت های جهانی شرکت کردم.

وی عنوان کرد: معتقدم هر فردی که بیشتر تلاش کند قهرمان می شود و امروز هم حق نماینده روسیه بود که مدال طلای مجموع را به دست آورد.

سلیمی با اشاره به اتفاقاتی که منجر به دوری یک ساله او از میادین ورزشی شد خاطر نشان کرد: بعد از المپیک لندن به دلیل دوری یک ساله از رقابت ها، با افت مواجه شدم و متاسفانه وزن بدنم بیش از اندازه بالا رفت که از این بابت رنج می کشم.

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن در ادامه با انتقاد از مسئولان ورزش گفت: مسئولان ورزش کشور اگر از این پس از بهداد سلیمی یا دیگر ورزشکاران کشور مدال طلا می خواهند باید حمایت بیشتری از آنها داشته باشند. این نمی شود که انتظارها از بهداد سلیمی در حد ۱۰۰ باشد اما رسیدگی ها در حد صفر، چرا که در شرایط بدی در تهران تمرین می کنم و شرایط تغذیه ورزشکاران به هیچ وجه خوب نیست.

سلیمی با عذرخواهی از مردم بابت کسب مدال نقره دسته فوق سنگین گفت: شرمنده مردم شدم و اگر قرار است این مدال نقره سال آینده و یک سال بعد از آن در المپیک به مدال طلا تبدیل شود باید بیشتر از قبل به ورزشکاران رسیدگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز