خبرگزاری کار ایران

قدردان اعتماد طولانی نظام هستم؛

مشحون: آماده‌ام فدراسیون را تحویل بدهم / منعی برای نامزدی در انتخابات ندارم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۰۴

بنده طبق اساسنامه قدیم مشکلی از نظر سنی و بازنشستگی برای شرکت در انتخابات ندارم ولی باید در این زمینه با بزرگان صحبت کنم و شرایط را بسنجم تا اگر صلاح بود بار دیگر مسئولیت فدراسیون را بپذیرم.

رئیس پیشین فدراسیون بسکتبال با بیان اینکه انتخاب سرپرست جزو اختیارات قانونی و اداری وزارت ورزش است، گفت: آماده‌ام تا فدراسیون که امانتی در دست من بود را به سرپرست جدید تحویل دهم.

محمود مشحون که پس از ۳ دوره ۴ ساله مسئولیت فدراسیون بسکتبال را به رمضانعلی دلو واگذار کرده، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه قدردان اعتماد طولانی‌مدت نظام هستم و همواره تلاش کردم تا در هر مسئولیتی که بودم دینم را به ورزش کشور ادا کنم، گفت: در این سال‌ها با تمام روسای سازمان تربیت‌بدنی و وزارت‌ورزش افتخار همکاری داشتم و خوشحالم مسئولیت‌ها و امانتی را به من سپردند تا در خدمت‌نظام باشم و از این بابت تا ابد سپاسگذار این اعتماد بوده و هستم.

مشحون ادامه داد: بسکتبال‌ایران از دوره مدیریت غفوری‌فرد تا امروز یک سیر تکاملی را پیموده و تمام مسئولان ورزش کشور سهمی در پیشرفت این رشته داشته‌اند و از یکسال گذشته نیز گودرزی و کمیته ملی المپیک توجه ویِژه‌ای به توسعه و حمایت از بسکتبال داشته‌اند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکرده‌اند.

وی در ادامه در مورد زمان ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون‌بسکتبال گفت: نام‌نویسی از نامزدهای فدراسیون از ۲۰ آبان‌ماه آغاز شده و تا ۳ آذرماه ادامه خواهد داشت و امیدوارم تمامی افرادی که واجد صلاحیت هستند وارد صحنه انتخابات شوند و بهترین و شایسته‌ترین فرد مسئولیت فدراسیون را برعهده بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا او نیز می‌تواند نامزد ریاست فدراسیون‌بسکتبال شود و منعی در این زمینه وجود ندارد، گفت: بنده طبق اساسنامه قدیم مشکلی از نظر سنی و بازنشستگی برای شرکت در انتخابات ندارم ولی باید در این زمینه با بزرگان صحبت کنم و شرایط را بسنجم تا اگر صلاح بود بار دیگر مسئولیت فدراسیون را بپذیرم.

مشحون تصریح کرد: برای حضور در انتخابات منع قانونی ندارم. اگر دوستان در وزارت‌ورزش صلاح بدانند و پیشنهاد کنند آماده‌ام تا همچنان در خدمت جامعه بسکتبال باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز