خبرگزاری کار ایران

نجمه خدمتی:

آموزش و پرورش در مسیر المپیاد درون‌مدرسه‌ای نباید دست تنها بماند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۴۶۲

درک هیجان المپیک در قالب المپیادهای درون مدرسه‌ای برای دانش آموزان، ۵۰ درصد راه پرورش قهرمان از میان دانش‌آموزان حاضر در این المپیادها است.

دارنده مدال طلای تیراندازی المپیک اینچئون گفت: درک هیجان المپیک در قالب المپیادهای درون مدرسه ای برای دانش آموزان، ۵۰ درصد راه پرورش قهرمان از میان دانش آموزان حاضر در این المپیادها است.

به گزارش ایلنا، نجمه خدمتی اظهار داشت: المپیادهای درون مدرسه‌ای نمونه و الگویی شبیه‌سازی و کوچک‌شده از حضور دانش‌آموزان در رقابت‌های المپیکی است که با توجه به هیجانات بالای دانش‌آموزان می‌تواند در گام اول نقش بسزایی در سوق آنها به سمت ورزش قهرمانی داشته باشد.

وی افزود: قطعا در رقابت‌های درون مدرسه‌ای نمی‌توان استانداردهای کامل برای پیاده‌کردن یک المپیک را پیاده‌سازی کرد، اما با همان بضاعت مدرسه‌ای و فضاسازی المپیکی و نقش‌پذیری اعضای‌مدرسه، دانش‌آموز می‌تواند خود را در فضای‌المپیک تصور کند این موضوع به لحاظ روحی و روانی تاثیرگذاری بسیار بالایی در انگیزش وی دارد.

نخستین بانوی طلایی ایران به نقش فدراسیون‌ها در کمک به آموزش و پرورش برای سوق‌دادن صحیح ورزشکاران دانش‌آموز به سمت قهرمانی اشاره کرده و متذکر شد: به اعتقاد من هر فدراسیون می‌تواند با توجه به اقلیم‌های مختلف کشور، در استان‌های مستعد وارد عمل شده و با در اختیار قرار دادن سرویس‌ها و امکانات لازم رشته خود به المپیادهای درون مدرسه‌ای آن منطقه جهت بدهد که دستاورد آن هم به سود آنها است. آموزش و پرورش در این مسیر نباید دست تنها بماند.

خدمتی که به تازگی وارد دانشگاه شده، در خاتمه خاطرنشان کرد: حرکت امروز ورزش دانش‌آموزی و چنین المپیادهایی باید همچون المپیک با حضور مسئولان هر منطقه در مراسم‌های افتتاحیه و اختتامیه و همچنین اهدای جوایز آن همراه باشد تا لذت موفقیت برای دانش آموز مستعد، در ذهنش نقش ببندد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز