خبرگزاری کار ایران

انتخابات به دور سوم کشید، نه دور دوم؛

دادگر: هیچ صحبتی در مورد اجرای دموکراسی ندارم / قسمت نبود رئیس‌فدراسیون شوم

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۶۵۰

دادگر که در سال های نه چندان دور، نخستین رئیس فدراسیون تازه تاسیس کونگ فو بود، مدتی به عنوان رئیس هیات تیراندازی استان اردبیل فعالیت می کرد.

کاندیدای مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی گفت: در خصوص اجرای عدالت و دموکراسی در این مجمع، حرفی ندارم که بزنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی، صبح روز دوشنبه(دیروز)، با حضور ۱۷ کاندیدا در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان این مجمع، سید مهدی هاشمی برای یک دوره ۴ ساله دیگر، ریاست فدراسیون تیراندازی را برعهده گرفت.

از نکات جالب این مراسم، رقابت شانه به شانه هاشمی و علی دادگر بود که حتی کار به دور سوم نیز کشیده شد. دادگر که در سال‌های نه چندان دور، نخستین رئیس فدراسیون تازه تاسیس کونگ فو بود، مدتی به عنوان رئیس هیات تیراندازی استان اردبیل فعالیت می‌کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی گفت: بالاخره مجمعی بود که برگزار شد و بنده نیز رقابت تنگاتنگی با هاشمی داشتم، اما نهایتا وی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

دادگر با اشاره به اینکه انتخابات به دور سوم کشیده شد، ادامه داد: انتخابات به دور سوم کشیده شد نه دوم؛ اما به هر حال قسمت بنده این نبود که رئیس فدراسیون شوم.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه از ریاست در فدراسیون کونگ‌فو وارد رقابت در فدراسیون تیراندازی شدید، اظهار داشت: بنده مدتی به عنوان رئیس هیات اردبیل در خدمت جامعه تیراندازی استان بودم و خودم را از این خانواده می‌دانم.

دادگر در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه انتخابات به دور دوم و یا به قول خودتان سوم کشیده شد، آیا این نشان‌دهنده دموکراسی در این مجمع بود، یادآور شد: بنده هیچ حرفی در این‌باره ندارم. دوستان خبرنگاری که در مجمع حضور داشتند نیز این سوال را از من پرسیدند که هیچ جوابی به آنها ندادم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز