خبرگزاری کار ایران

با حضور در بیمارستان ناجا صورت گرفت؛

عیادت هاشمی، افشارزاده و قلعه‌نویی از مظلومی

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۹۵۵

بهرام افشارزاده به همراه کیومرثهاشمی و کشاورزی(پیشکسوت استقلال) با حضور در بیمارستان ولیعصر ناجا به ملاقات غلامحسین مظلومی رفت.

رئیس کمیته ملی المپیک، مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در بیمارستان از پیشکسوت این باشگاه عیادت کردند.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده به همراه کیومرثهاشمی و کشاورزی(پیشکسوت استقلال) با حضور در بیمارستان ولیعصر ناجا به ملاقات غلامحسین مظلومی رفت.

مدیرعامل استقلال در این دیدار در گفت و گو با امید مظلومی(فرزند غلامحسین مظلومی) از آخرین وضعیت مظلومی گفتگو و برای این پیشکسوت ارزشمند فوتبال کشور آرزوی سلامتی کرد.

همچنین امیر قلعه‌نویی امروز(سه‌شنبه) به عیادت غلامحسین مظلومی رفت. سرمربی آبی‌پوشان که بعد از این ملاقات به شدت متاثر بود، گفت: وظیفه خودم و باشگاه استقلال می‌دانم از زحمات و همکاری بی‌نهایت احمدی مقدم در چند ماه گذشته تشکر کنم که با مراقبت‌های ویژه در بیمارستان متعلق به نیروی انتظامی بیشتر از هر کدام از اعضای جامعه فوتبال به یکی از افتخارات تاریخ فوتبال ایران خدمت کرده و لطف داشته‌اند.

سرمربی استقلال همچنین بعد از ظهر امروز با حضور در مسجد اشرفی اصفهانی واقع در بلوار مرزداران در مراسم ختم مرحوم مرتضی پاشایی شرکت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز