خبرگزاری کار ایران

چهارمین‌دوره بازهای‌ساحلی‌آسیا - تایلند؛

کبدی‌کاران ساحلی ایران در نخستین گام بنگلادش را شکست دادند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۶۶

مسابقات کبدی ساحلی چهارمین دوره بازی‌های‌ساحلی آسیا از صبح امروز در ساحل شهر پوکت تایلند آغاز شد و تیم کشورمان موفق شد در نخستین دیدار خود در این دوره از رقابت‌ها تیم بنگلادش را مغلوب خود کند.

تیم ملی کبدی ساحلی ایران قهرمان دوره گذشته رقابت‌ها در نخستین دیدار خود موفق شد تیم بنگلادش را با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ شکست دهد.

به گزارش ایلنا، مسابقات کبدی ساحلی چهارمین دوره بازی‌های‌ساحلی آسیا از صبح امروز در ساحل شهر پوکت تایلند آغاز شد و تیم کشورمان موفق شد در نخستین دیدار خود در این دوره از رقابت‌ها تیم بنگلادش را مغلوب خود کند.

ملی‌پوشان کشورمان در نیمه اول با حساب ۲۹ بر ۱۲ بازی را به سود خود پایان رساندند و در نیمه دوم هم شاگردان محمد شعبانی با ارائه بازی منطقی و حساب شده در نهایت توانستند با نتیجه ۴۵ بر ۳۲ بنگلادش را شکست دهند. تیم کشورمان در دومین دیدار خود صبح فردا پنج شنبه ۲۹ آبان ماه با تیم قدرتمند هندوستان دیدار خواهد کرد.

تیم ملی کبدی ساحلی ایران در دوره گذشته این رقابت‌ها که در هایانگ چین برگزار شد موفق شد با شکست تیم‌های قدرتمندی همچون هندوستان و پاکستان قهرمان مسابقات کبدی ساحلی شود.


کاپیتان تیم ملی: پیروزی بر بنگلادش برای ما قابل پیش بینی بود

معراج شیخ پس از پیروزی تیم کبدی ساحلی ایران در بازیهای ساحلی آسیا در پوکت تایلند از رقابت سرسخت با هندوستان برای کسب مدال طلا خبر داد.

کاپیتان تیم ملی کبدی ساحلی ایران پس از کسب نخستین پیروزی تیم کشورمان در بازی‌های ساحلی پوکت تایلند گفت: بازی بنگلادش نخستین دیدار ما در این رقابت‌ها بود که جوانان با استعداد ما بازی خوبی از خود در این دیدار به نمایش گذاشتند و فراتر از انتظار ظاهر شدند. پیروزی بر بنگلادش برای ما قابل پیش‌بینی بود و بازیکنان با یک اعتماد به نفس خوبی وارد میدان شدند که خوشبختانه با برد زمین را ترک کردیم.

وی در ادامه گفت: ما دو بازی بسیار مهم با تیم هندوستان در این دوره از رقابت‌ها خواهیم داشت که نخستین رقابت ما با تیم هندوستان فردا خواهد بود و دیدار دوم ما با تیم هندوستان در فینال مسابقات است. مربیان تیم ملی برنامه ویژه ایی برای این دو دیدار طراحی کرده‌اند تا بتوانیم با کسب مدال‌طلا عنوان دوره گذشته را تکرار کنیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز