خبرگزاری کار ایران

بازی های ساحلی آسیا - تایلند؛

جعفری: باورم نمی شود به کویت باختیم / باید تیم را از شوک شکست خارج کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۱۰

۱۱ موقعیت شوت و ۴ پنالتی خوب را از دست دادیم تا این بازی را که در اکثر تایم ها با اختلاف ۴ امتیاز جلو بودیم، ۱۶ بر ۱۵ واگذار کنیم. اصلا باورم نمی شود که این دیدار را به کویت واگذار کردیم.

مربی تیم ملی واترپلوی ساحلی کشورمان پس از شکست ناباورانه مقابل کویت گفت: انصافا تیم ما خیلی برتر از تیم کویت بود و اگر با بدشانسی مواجه نمی شدیم با اختلاف بالا این تیم را شکست می دادیم.

به گزارش ایلنا، رضا جعفری سرمربی تیم واترپلوی ساحلی ایران پس از شکست ۱۵ بر ۱۶ مقابل کویت گفت: امروز روز خاصی بود، متأسفانه در نیمه دوم هیچ کدام از توپ های آخر و پنالتی هایمان گل نشد تا این موقعیت مهم و حساس را از دست بدهیم.

جعفری یادآور شد: ۱۱ موقعیت شوت اخراج و ۴ پنالتی خوب را از دست دادیم تا این بازی را که در اکثر تایم ها با اختلاف ۴ امتیاز جلو بودیم، ۱۶ بر ۱۵ واگذار کنیم. اصلا باورم نمی شود که این دیدار را واگذار کردیم.

وی با تاکید بر اینکه هنوز شانس زیادی برای کسب مدال داریم اظهار داشت: فردا با قزاقستان و پس فردا با میزبان مسابقه داریم که با پیروزی در یکی از این دیدارها شانس کسب مدال برنز را خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: هنوز امید داریم و تمام سعی خود را به کار می بندیم تا تیم را هر چه سریعتر از شوک باخت به کویت خارج کرده و مهیای دو دیدار حساس پیش رو کنیم.

تیم واترپلو ایران فردا صبح(جمعه) ساعت ۱۰ به وقت پوکت در مقابل تیم قدرتمند قزاقستان به میدان خواهد رفت که تاکنون تمامی رقبای خود از جمله کویت را شکست داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز