خبرگزاری کار ایران

بازی های ساحلی آسیا - تایلند؛

سالمی: برای قهرمانی آسیا می جنگیم / چین، قزاقستان و اندونزی حریفان اصلی ما هستند

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۶۲۶

قطری ها بازیکنان خوبی دارند. آن‌ها همیشه در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند و تجربه بالایی دارند. با این حال خدا را شکر که توانستیم برنده شویم و به عنوان سرگروه به مرحله بعد برویم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی امیدوار است که ایران قهرمان بازی‌های ساحلی تایلند شود.

به گزارش ایلنا، بهمن سالمی پس از پیروزی تیم ب ایران مقابل تیم قطر گفت: این مسابقات سطح بالایی دارند. همه تیم‌ها به اینجا آمده‌اند و مسابقات کیفیت خوبی دارد. موحدی سرمربی ما زحمات زیادی برای این تیم کشیده است.

وی در مورد تیم قطر گفت: قطری ها بازیکنان خوبی دارند. آن‌ها همیشه در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند و تجربه بالایی دارند. بازیکن چپ دست آن‌ها مصری است و کیفیت بالایی دارد. با این حال خدا را شکر که توانستیم برنده شویم و به عنوان سرگروه به مرحله بعد برویم.

سالمی در مورد حرکت بازیکن تیم قطر که پس از عقب افتادن خودش را به مصدومیت زد تا بازی را متوقف کند گفت: او از شیوه همیشگی کشورهای عربی استفاده کرد تا وقت کشی کند ولی به لطف خدا این کار هم موثر نبود و ما بازی را بردیم.

بازیکن تیم ملی والیبال سالحی در مورد حریفان آینده ایران گفت: سخت‌ترین حریفان ما چین الف، قزاقستان الف و اندونزی هستند ولی امیدواریم که بتوانیم بهترین جایگاه را در این مسابقات به دست بیاوریم و به مدال طلا برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز