خبرگزاری کار ایران

درگیری‌شدید در بوکس‌قهرمانی‌کشور؛

ضربه‌مغزی یکی از مسئولان هیات‌اجرایی / دردسرسازی ۲ بوکسور در بروجرد!

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۷۴

دو بوکسوری که از شرایط سنی مناسب برای حضور در مسابقات برخوردار نبوده‌اند، تقاضای خود برای شرکت در رقابت ها را به هیات اجرایی اطلاع می دهند که با مخالفت آنها روبرو می‌شوند.

در جریان رقابت‌های‌بوکس قهرمانی‌کشور و به دلیل درگیری‌شدیدی که روز جمعه اتفاق افتاد، رئیس هیات بوکس استان‌گیلان که یکی از عوامل هیات اجرایی مسابقات است، دچار ضربه مغزی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسابقات بوکس کشوری در رده‌بزرگسالان که حکم انتخابی تیم ملی را نیز دارد، از روز پنجشنبه به میزبانی شهر بروجرد آغاز شده که در روز دوم این پیکارها، زد و خورد و درگیری شدیدی به وقوع پیوست.

ماجرا از این قرار است که ۲ بوکسوری که از شرایط سنی مناسبی برای حضور در مسابقات برخوردار نبوده‌اند، تقاضای خود برای شرکت در رقابت‌ها را به هیات‌اجرایی اطلاع می‌دهند که با مخالفت آنها روبرو می‌شوند.

این ۲ بوکسور که گفته می‌شود بالای ۴۵ سال سن دارند، بعد از پایان بازی‌ها، با اتومبیل خود به بهمن بردبار رئیس هیات بوکس استان‌گیلان که از مسئولان هیات‌اجرایی مسابقات نیز است، صدمه می‌زنند که در این حادثه، وی راهی بیمارستان می‌شود. در بیمارستان نیز مشخص می‌شود وی دچار ضربه مغزی شده و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز