خبرگزاری کار ایران

دوست دارم در ایران مربیگری کنم؛

کرمی: حضورم در کادر‌فنی تیم ملی آذربایجان شایعه است

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۰۹۰

من قبلا هم اعلام کرده بودم که دوست دارم بعد از پایان دوران قهرمانی‌ام، به مربیگری روی بیاورم و کارم را از مربیگری در ایران شروع کنم. برای این کار نیز باید مرحله به مرحله حرکت کنم…

کاپیتان سابق تیم ملی تکواندو گفت: خبر حضور من در کادر فنی تیم ملی تکواندوی آذربایجان شایعه است و صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای گذشته، خبر رسید که یوسف کرمی احتمالا به کادر فنی تیم ملی تکواندوی آذربایجان می‌پیوندد. سرمربیگری این تیم در حال‌حاضر، برعهده رضا مهماندوست سرمربی پیشین تیم ملی کشورمان و سرمربی سابق تیم ملی چین‌تاپیه است.

یوسف کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این‌باره اظهار داشت: مهماندوست استاد و مربی بنده بوده و به همین دلیل، احترام زیادی برای وی قائل هستم، اما خبر حضورم در کادر مربیگری تیم ملی تکواندوی‌آذربایجان صحت ندارد.

وی افزود: من قبلا هم اعلام کرده بودم که دوست دارم بعد از پایان دوران قهرمانی‌ام، به مربیگری روی بیاورم و کارم را از مربیگری در ایران شروع کنم. برای این کار نیز باید مرحله به مرحله حرکت کنم تا در عرصه مربیگری هم پیشرفت خوبی داشته باشم.

قهرمان‌سابق تکواندوی‌جهان در ادامه به وضعیت‌کنونی خود اشاره کرد و یادآور شد: در حال‌حاضر، به تحصیل و سایر کارهای شخصی‌ام رسیدگی می‌کنم. البته از تمرین نیز غافل نیستم و به صورت انفرادی تمرین می‌کنم.

دارنده مدال‌برنز تکواندوی‌المپیک ۲۰۰۴ آتن در پایان در مورد تیم ملی تکواندوی کشورمان خاطرنشان کرد: خدا را شکر که نسل جدیدی در تکواندوی‌ایران ظهور کرده و من به عنوان کسی که سال‌ها در خدمت تکواندوی کشورم بودم، برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز