خبرگزاری کار ایران

بازی‌های ساحلی - تایلند؛

پاکستان حریف ایران در دیدار فینال شد / هندوستان از رسیدن به فینال باز ماند

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۲۸۹

تیم هندوستان با شکست ۳۹ بر ۲۸ در مرحله نیمه نهایی در برابر پاکستان فینال کبدی بازی‌های ساحلی آسیا را از دست داد.

تیم هندوستان با شکست ۳۹ بر ۲۸ در مرحله نیمه نهایی در برابر پاکستان فینال کبدی بازی‌های ساحلی آسیا را از دست داد.

به گزارش ایلنا، مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کبدی ساحلی چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا در پوکت تایلند صبح امروز شنبه آول آذرماه با ۲ دیدار پیگیری شد که در دیدار نخست تیم کشورمان قهرمان دوره قبل این رقابت‌ها به مصاف تیم سخت‌کوش سریلانکا رفت و در نهایت توانست با نتیجه قاطع ۴۵ بر ۳۳ این تیم را شکست دهد تا به عنوان نخستین تیم به دیدار فینال راه پیدا کند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی دو تیم قدرتمند و صاحب‌سبک در کبدی دنیا یعنی هندوستان و پاکستان به مصاف هم رفتند که در پایان این کبدی کاران پاکستانی بودند که با استفاده از قدرت بدنی بالا با حساب ۳۹ بر ۲۸ از سد هندوستان قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی عبور کنند و حریف ایران در دیدار فینال شوند. فینال این رقابت‌ها قرار است صبح فردا یکشنبه ساعت ۱۰:۳۰ به وقت محلی برگزار گردد. تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی در گروه الف با تیم‌های بنگلادش، هندوستان و تایلند میزبان همگروه بود که موفق شد با اقتدار تمامی رقبای خود را شکست دهد تا به عنوان سر گروه پا به مرحله نیمه نهایی بگذارد.

سرمربی تیم ملی کبدی: تاکتیک های فینال را در نیمه نهایی تست کردیم
در بازی نیمه نهایی برابر سریلانکا تاکتیکهای فینال را تست کردیم تا بچه‌ها به هماهنگی بیشتری برسند. محمد شعبانی سرمربی تیم ملی کبدی ایران پس از پیروزی در دیدار مقابل سریلانکا گفت: بازی نیمه‌نهایی استرس بالایی داشت، اما با تغییرات مداوم تاکتیکی ضمن تست بازیکنان برای بازی فردا توانستیم با اقتدار تیم قدرتمند سری‌لانکا را شکست دهیم. وی ادامه داد: واقعا از دستیارانم تشکر می‌کنم چراکه کمک زیادی به بنده و تیم کردند تا بتوانیم فینالیست شویم و به امید خدا انتقام اینچیون را از هند خواهیم گرفت، البته اگر آنها با گذشتن از سد پاکستان به فینال برسند. ما برای قهرمانی آمدیم و فردا ان‌شاالله قهرمانی و کسب طلای آسیا را جشن می‌گیریم. تیم پاکستان موفق شد با شکست هندوستان در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال راه پیدا کند.

مدیر فنی تیم ملی کبدی: تحت هر شرایطی قهرمان خواهیم شد
سعید مقدم بقا گفت: در بازی امروز مقابل سری لانکا توانستیم تاکتیک های متفاوتی اجرا کنیم تا تیم را در فینال آسیا ببینیم. مدیر فنی کبدی در ادامه گفت: سریلانکا یک دفاع قدرتمند داشت که البته برخی مواقع به ما از نظر امتیاز نزدیک شد اما این به خاطر استراحت به بعضی بازیکنان در طول مسابقه برای بازی فردا بود.

وی یادآور شد: در این مسابقات همه تیم‌ها با قدرت کامل شرکت کردند حتی هند هم چند بازیکن مطرح داشت که به میدان تایلند آورده بود ما یکبار آنها را شکست دادیم و فردا نیز دوباره قادر هستیم ضمن گرفتن انتقام باخت اینچئون، طلای آسیا را بدست آوریم.
گفتنی است تیم پاکستان موفق شد با شکست ۳۹ بر ۲۸ تیم هندوستان حریف ایران در دیدار فینال شود.

کاپیتان تیم ملی کبدی: فقط با قهرمانی خستگی مان در می رود
زحمات زیادی برای رسیدن به فینال رقابتها متحمل شدیم که فقط با قهرمانی جبران خواهد شد و تنها به برد برابر پاکستان فکر می کنیم. معراج شیخ ضمن بیان این مطلب گفت: سریلانکا ۳ دوره متوالی در مسابقات حضور داشته و حریف سر سختی برای رسیدن به فینال بود اما با کمترین فشار توانستیم به پیروزی برسیم ضمن اینکه نفرات اصلی کمی کم فشار بازی کردند.

وی ادامه داد: پاکستان و هند هردو تیم قدرتمندی هستند یکی مهاجمان و دیگری مدافعان خوبی دارد ما قهرمانی میخواهیم فرقی ندارد کدامشان در فینال حریف ما باشند هر چند پاکستان توانست بر هند غلبه کند و حریف ما در فینال گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز