خبرگزاری کار ایران

هفته دوم و سوم لیگ برتر تکواندو؛

قهرمان و نایب ‌قهرمان دوره قبل حساس‌ ترین بازی هفته سوم

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۳۸۰

در جذاب ترین و حساس ترین دیدار هفته، شهرداری ورامین که در دوره قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، باید با دانشگاه آزاد نایب قهرمان فصل گذشته روبرو شود.

لیگ برتر تکواندو در حالی فردا هفته دوم و سوم خود را سپری می کند که صف آرایی تیم های قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل، جذابیت های فراوانی به مسابقات این هفته خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دور رفت سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو(جام خلیج فارس)، یادواره شهید غنیمت پور، فردا(یکشنبه) با برگزاری ۶ دیدار برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ، در اولین دیدار هفته دوم، تیم استیل البرز که در هفته اول برابر دانشگاه آزاد شکست را پذیرا شد، مقابل مجتمع فرهنگی - ورزشی جوانه قرار خواهد گرفت.

در ادامه، بانک شهر صدرنشین هفته نخست، برابر شهرداری اندیشه که بدون امتیاز است، صف آرایی خواهد کرد. اما در جذاب ترین و حساس ترین دیدار هفته، شهرداری ورامین که در دوره قبل موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود، باید با دانشگاه آزاد نایب قهرمان فصل گذشته روبرو شود. ورامینی ها هفته گذشته استراحت داشتند. پاس قوامین در این هفته استراحت می کند.

در هفته سوم، تیم استیل البرز در دیداری دشوار برابر شهرداری ورامین قرار می گیرد. در ادامه رقابت‌های این هفته، پاسی ها باید با دانشگاه آزاد مبارزه کنند و شهرداری اندیشه به مصاف مجتمع فرهنگی - ورزشی جوانه می‌رود. ضمن این که بانک شهر در هفته سوم با استراحت روبروست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز