خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان مطرح کرد؛

۳ پیشنهاد برای ارتقای‌جایگاه حوزه جوانان در وزارت‌ورزش / اتخاذ تصمیم‌نهایی با معاونت برنامه‌ریزی

asdasd
کد خبر : ۲۲۶۸۸۲

وزیر ورزش و جوانان گفت: سه پیشنهاد جهت ارتقای جایگاه حوزه جوانان مطرح شده است که در نهایت به یکی از آنها عمل خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: ۳ پیشنهاد جهت ارتقای جایگاه حوزه جوانان مطرح شده که در نهایت به یکی از آنها عمل خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، محمود گودرزی ضمن بیان این مطلب، درباره چگونگی ارتقای جایگاه حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان گفت: طی نشست شورای عالی جوانان ۳ پیشنهاد جهت ارتقای حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان مطرح شد.

وزیر ورزش و جوانان بر همین اساس تصریح کرد: در نهایت این مأموریت به معاونت‌راهبردی که هم اکنون تحت عنوان سازمان مدیریت برنامه‌ریزی فعال است، ارائه شد تا جهت تعیین تکلیف جایگاه قانونی حوزه جوانان در این وزارتخانه بررسی‌های لازم را صورت دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه هر ۳ پیشنهاد ارائه شده در جهت ارتقای حوزه جوانان در وزارت ورزش و جوانان است، عنوان کرد: یکی از این پیشنهادها در جهت تبدیل این حوزه به سازمانی مستقل زیر نظر مستقیم ریاست‌جمهوری است.

گودرزی در گفتگو با خانه ملت ادامه داد: پیشنهاد دوم نیز ارتقای یکی از معاونت‌های وزارتخانه در حد قائم‌مقامی است و مورد سوم نیز تعیین مشاور جوانان رئیس‌جمهور بود که به عنوان سیاستگذار فعالیت کند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان با بیان اینکه حوزه معاونت راهبردی هم اکنون در حال جمع‌بندی این موارد است، خاطرنشان کرد: در نهایت، نتیجه این بررسی‌ها یا به صورت لایحه تقدیم مجلس می‌شود و یا اگر قرار باشد در حد ارتقای‌جایگاه به عنوان قائم‌مقامی صورت گیرد، در سطح دولت انجام خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز