خبرگزاری کار ایران

پس از نایب قهرمانی در پوکت؛

عزیزخانی: والیبال ساحلی ایران فراتر از انتظار ظاهر شد / حضور در ریو هدف بعدی است

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۰۹

کمیته ملی المپیک و فدراسیون والیبال نیز انتظار حضور ایران در هشت تیم برتر را داشتند، اما تیم ملی الف ایران با کارهای روانی و روحی کادر فنی و با کسب عنوان نایب قهرمانی، فراتر از انتظار ظاهر شد.

رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال گفت: نمایندگان والیبال ساحلی ایران فراتر از انتظار در بازی های ساحلی آسیا ظاهر شدند.

به گزارش ایلنا، عبدالعظیم عزیزخانی افزود: والیبال ساحلی ایران در چند ماه گذشته تغییر و تحولات وسیعی در کادر فنی و تشکیلات خود تجربه کرده و به همین دلیل انتظار موفقیت ساحلی بازان در بازی های ساحلی را نداشتیم.

وی با بیان اینکه برای دستیابی به اهداف بزرگ باید برنامه ریزی چند ساله داشت و در اهداف ترسیم شده برای حضور تیم ایران در بازی های ساحلی انتظار سکو نداشتیم.

رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال تصریح کرد: کمیته ملی المپیک و فدراسیون والیبال نیز انتظار حضور ایران در هشت تیم برتر را داشتند، اما تیم ملی الف ایران با کارهای روانی و روحی کادر فنی و با کسب عنوان نایب قهرمانی، فراتر از انتظار ظاهر شد.

وی به اعزام تیم های الف و ب ساحلی ایران به کشور آفریقای جنوبی اشاره کرد و گفت: حضور در المپیک ریو یکی از اهداف والیبال ساحلی ایران است که باید با حضور در تورنمنت های جهانی و افزایش رنگینگ ایران میسر شود. به همین دلیل تیم های ملی والیبال ساحلی ایران برای حضور در مسابقات کاپ جهانی ۱۰ روز دیگر به آفریقای جنوبی اعزام می شوند.

عزیزخانی با یادآوری اینکه ۳۲ تیم والیبال ساحلی بازی های المپیک حضور خواهند داشت، گفت: برزیل به عنوان میزبان یک سهیمه را دارد و ۳۱ تیم دیگر بر اساس رنگینگ جهانی به این رقابت ها صعود می کنند. در هر تورنمنت قبل از بازی های المپیک نیز هشت تیم برتر امتیاز در رنگینگ جهانی می گیرند.

وی کسب میزبانی یک دوره از مسابقات والیبال ساحلی کاپ جهانی را از جمله برنامه های سازمان ساحلی فدراسیون والیبال دانست و گفت: در نظر داریم یک دوره از این رقابت ها را جزیره کیش برگزار کنیم که اگر موفق به کسب میزبانی شویم شرایط برای کسب امتیاز بیشتر برای ساحلی بازان ایران مهیا می شود تا رنگینگ آنان در شرایط بهتری شود.

رییس سازمان ساحلی فدراسیون والیبال در پایان به پنج تور ساحلی ایران که از دیماه آغاز می شود، اشاره کرد و گفت: این رقابت ها هر ۱۵ روز و به میزبانی کیش، بندرعباس، قشم، بوشهر و چابهار برگزار خواهد شد.

وی در باره لیگ برتر والیبال ساحلی نیز گفت: لیگ برتر والیبال ساحلی در برنامه های سال آینده این سازمان است و در شش ماهه اول سال تورهای ساحلی شمال کشور برگزار می شود و در شش ماهه دوم سال آینده حتما لیگ برتر والیبال ساحلی برگزار خواهد شد.

تیم ملی الف والیبال ساحلی ایران در چهارمین دوره بازی های ساحلی آسیا با ترکیب بهمن سالمی و صابر هوشمند موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شد. این تیم موفق به شکست تیم های ترکمنستان، بحرین، مالدیو، قطر و قزاقستان شد و در دیدار نهایی دو بر یک مغلوب اندونزی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز