خبرگزاری کار ایران

بارفتارهای‌غیراخلاقی برخورد‌می‌کردم؛

مقصودی: می‌گفتند من ظالم و دیکتاتورم / حوادثاخیر در بوکس جای تاسف دارد!

asdasd
کد خبر : ۲۲۸۷۰۶

من به مربی خوب خارجی معتقدم اما اگر بخواهیم سرمربی داشته باشیم و آن سرمربی داخلی باشد، به نظرم اکبر احدی از بقیه بهتر است.

رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس گفت: زمانی که در فدراسیون بودم، با رفتارهای ناپسند و غیراخلاقی برخورد درستی می‌کردم، اما می‌گفتند مقصودی ظالم و دیکتاتور است. پس چرا حالا که من در فدراسیون نیستم، باز هم این حوادثناگوار رخ می‌دهد؟

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص حواشی مسابقات‌بوکس قهرمانی‌کشور اظهار داشت: این حوادثواقعا جای تاسف دارد. نمی‌دانم در مورد اتفاقی که افتاده چه بگویم. فقط این را می‌گویم که حادثه‌ای که برای بردبار رخ داد، واقعا غیرانسانی بود.

رئیس کمیته‌ فنی فدراسیون بوکس افزود: به نظرم، فدراسیون باید برای یک بار هم که شده، در مقابل این کارها بایستد. باید با این قبیل کارها به شدت برخورد شود تا دیگر شاهد تکرار آنها در محیط پاک ورزش نباشیم.

مدیر سابق تیم‌های ملی بوکس ادامه داد: آن زمان که نایب رئیس‌فدراسیون بودم، قصد برخورد با اینگونه رفتارها را داشتم که خیلی‌ها مرا به ظالم‌بودن و دیکتاتور بودن محکوم کردند. آن موقع می‌گفتند اگر مقصودی از فدراسیون برود، همه چیز درست می‌شود. حالا که من از فدراسیون رفته‌ام، پس چرا باز هم این اتفاقات رخ می‌دهد؟

مقصودی در پایان در خصوص اینکه شما معتقد به حضور مربی خارجی در تیم ملی هستید، گفت: من به مربی خوب خارجی معتقدم. اما اگر بخواهیم سرمربی داشته باشیم و آن سرمربی داخلی باشد، به نظرم اکبر احدی از بقیه بهتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز