خبرگزاری کار ایران

از سوی وزارت‌ورزش؛

شیوه‌نامه روشنگری رسانه‌ای به فدراسیون‌ها ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۳۵۵

پاسخ صریح بهنگام و مسئولانه در قبال رسانه‌ها و رفع ابهامات در نزد مردم مهمترین خواسته این شیونامه از فدراسیون‌های ورزشی به عنوان بازوان اطلاع رسانی وزارت ورزش است.

مازیار ناظمی از ابلاغ شیوه‌نامه روشنگری رسانه و ساختار جدید مدیریت روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی با اشاره به تدوین شیوه‌نامه روشنگری رسانه‌ای برای فدراسیون‌های ورزشی گفت: جهان امروز جهان ارتباطات و رسانه‌هاست، رسانه‌ها به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی کارکرد انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌های جامعه را برعهده دارند هدف دولت و وزیر محترم ورزش و جوانان ارتباط منطقی و سازنده با اصحاب رسانه برای کمک به ورزش ایران است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان افزود: بعد از چندین جلسه کارشناسی شیوه نامه روشنگری رسانه با کمک کارشناسان کارگروه روابط عمومی‌ها و با استفاده از ‌آیین روشنگری دولت تهیه شد و بعد از تایید شورای اطلاع رسانی دولت در اختیار فدراسیون‌های ورزشی قرار گرفت. پاسخ صریح بهنگام و مسئولانه در قبال رسانه‌ها و رفع ابهامات در نزد مردم مهمترین خواسته این شیونامه از فدراسیون‌های ورزشی به عنوان بازوان اطلاع رسانی وزارت ورزش است.

ناظمی همچنین از ابلاغ ساختار جدید مدیریت روابط عمومی فدراسیون‌های ورزشی خبر داد و گفت: چیزی نزدیک به ۱۰ ماه طرح و بررسی همکاران من در کارگروه روابط عمومی مرکز و در نهایت تایید مدیران محترم معاونت قهرمانی منجر به آماده شدن این ساختار شد و از امروز به روسای فدراسیون ورزشی با هدف بهبود عملکرد روابط عمومی ارائه گردید.

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش هدف ساختار جدید نظام مند شدن روابط عمومی و تعریف بهتر شکلی واحدهای روابط عمومی و اختیارات مدیران در فدراسیون‌های ورزشی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز