خبرگزاری کار ایران

با ارسال نامه‌ای به داوری؛

جلسه تحقیق و بررسی موارد انضباطی مرادی به تعویق افتاد / ۲۵ آذر نشست کمیته‌انضباطی

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۰۴۰

جلسه تحقیق و بررسی موارد انضباطی سجاد مرادی از سوی کمیته مقدماتی انضباطی که قرار بود روز گذشته(سه شنبه) در محل فدراسیون دوومیدانی برگزار شود به در خواست وی به تعویق افتاد.

جلسه تحقیق و بررسی موارد انضباطی سجاد مرادی از سوی کمیته مقدماتی انضباطی که قرار بود روز گذشته(سه‌شنبه) در محل فدراسیون دوومیدانی برگزار شود به در خواست وی به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام کمیته حقوقی فدراسیون دوومیدانی، جلسه ای که قرار بود روز گذشته با حضور سجاد مرادی به منظور تحقیق و تکمیل پرونده انضباطی وی برگزار شود، به علت عدم حضور وی به تعویق افتاد ولی جلسه کمیته انضباطی وی در تاریخ ۲۵ آذر ماه تعیین و برگزار خواهد شد.

با توجه به نامه درخواستی سجاد مرادی مبنی بر اینکه به دلیل کسالت قادر به حضور در جلسه تحقیق و بررسی نیست و این موضوع از طریق فاکس به فدراسیون ارسال شد، جلسه تحقیق مقدماتی به تاریخ ۱۰ صبح روز ۱۸ آذر ماه موکول شد و این امر تاثیری در جابجایی زمان نشست کمیته انضباطی که قرار است روز ۲۵ آذر ماه برگزار شود نخواهد داشت.

اختلافات‌مالی، اظهارات وی در رسانه‌ها و بی‌احترامی در شبکه‌های اجتماعی به مسئولان فدراسیون از جمله تخلفات این ملی‌پوش استقامت کشورمان محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز