خبرگزاری کار ایران

برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

ترکیب تیم جودوی جوانان ایران مشخص شد / جودوکاران در کیش اردو می زنند

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۱۶۷

پانزدهمین دوره رقابت های جودوی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در هنک کنگ برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران با ترکیبی کامل در این دوره از مسابقات به میدان خواهد رفت.

شورای فنی فدراسیون جودو اسامی اعضای تیم ملی جوانان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، پانزدهمین دوره رقابت های جودوی قهرمانی جوانان آسیا طی روزهای ۲۲ و ۲۳ آذرماه در هنک کنگ برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران با ترکیبی کامل در این دوره از مسابقات به میدان خواهد رفت.

روز گذشته شورای فنی فدراسیون جودو با حضور کادر فنی تیم ملی جوانان تشکیل جلسه داد و پس از بررسی مسابقات جایزه بزرگ تهران که اکثر جوانان اردونشین در آن حضور داشتند، استماع گزارش کادر فنی از برگزاری مسابقات انتخابی درون اردویی و بحثو تبادل نظر در نهایت ترکیب تیم ملی جوانان را معرفی کردند.

بر همین اساس محمد رشنونژاد در وزن ۵۵ - کیلوگرم، احمد قاسمی در وزن ۶۰ - کیلوگرم، محمد محمدی بریمانلو در وزن ۶۶ - کیلوگرم، سبحان رسولی در وزن ۷۳ - کیلوگرم، ایمان نیک اقبال در وزن ۸۱ - کیلوگرم، حسین عربی در وزن ۹۰ - کیلوگرم، خسرو رحیمی در وزن ۱۰۰ - کیلوگرم و جعفرپهلوانی در وزن ۱۰۰ + کیلوگرم با هدایت سید محمود میران به عنوان سرمربی، محمد منصوری و احمد کاظمی به عنوان مربی در این دوره از مسابقات حضور پیدا خواهند کرد.

اعضای این تیم به همراه نفرات دوم عصر امروز برای برپایی یک اردوی تمرینی راهی جزیره کیش خواهند شد و تا روز یکشنبه ۱۶ آذرماه با هدف هماهنگی با آب و هوا زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

به دلیل نداشتن سفارت کشور میزبان در تهران، کلیه مدارک لازم جهت اخذ روادید به فدراسیون جودو هنگ کنگ ارسال شده و انتظار می رود طی چند روز آینده روادید تیم اعزامی به تهران ارسال شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز