خبرگزاری کار ایران

تیر و کمان نیاز به حمایت بیشتر مسئولان دارد؛

عبادی: امیدوارم درمسابقات جهانی رکورد خود را ارتقا دهم / تیر و کمان رشته ای فقیر است

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۰۰

درآمد این رشته جوابگوی نیازهای ما نیست. اکثر بچه های تیم ملی شاغل نیستند و با این شرایط نمی توان هیچ آینده ای برای آن ها پیش بینی کرد. ارتقای تیر و کمان حمایت بیشترمسئولان را می طلبد.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون در رشته تیر و کمان با اشاره به مسابقات جهانی پیش رو گفت: امیدوارم با همان امادگی که در اینچئون شرکت کردم بتوانم رکورد خود را در بازی های جهانی ارتقا دهم.

به گزارش ایلنا، اسماعیل عبادی اظهار داشت: سال آینده سال پر ترافیکی از لحاظ مسابقات در پیش داریم. چهار میدان جهانی، ‌قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا راپیش رو داریم که امیدوارم بتوانم با همان آمادگی که در مسابقات آسیایی شرکت کردم در این مسابقات هم حضور پیدا کنم و با دست پر به کشور بازگردم.

عبادی در ادامه و در پاسخ به این سئوال که چگونه از پس هزینه های این رشته برمی آیید، به پایگاه‌خبری وزارت‌ورزش گفت: رشته تیراندازی با کمان رشته ای بسیارهزینه بر است و تجهیزات آن قیمت بالایی دارد که مجبور می شویم به دلیل تحریم ها با قیمت بالاتری نسبت به دیگر کشورها این لوازم را تهیه کنیم. ناگفته نماند که فدراسیون برای بازی های آسیایی در حد توان تجهیزات را در اختیار ما گذاشت.

وی ادامه داد: متاسفانه تیروکمان رشته ای فقیر است نه از لحاظ فنی بلکه در حوزه جذب اسپانسر. اسپانسرهای قوی وارد این رشته نمی شوند و بخش مهمی از این به حمایت رسانه ها باز می گردد.

عبادی تصریح کرد: درآمد این رشته جوابگوی نیازهای ما نیست. اکثر بچه های تیم ملی شاغل نیستند و با این شرایط نمی توان هیچ آینده ای برای آن ها پیش بینی کرد. ارتقای تیر و کمان حمایت بیشترمسئولان را می طلبد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز