خبرگزاری کار ایران

تکواندوی جام جهانی - مکزیک؛

صدرنشینی مقتدرانه تکواندوی‌ایران در جام‌جهانی / میزبان رقیب پای‌ فینال

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۱۳۱

تیم ملی کشورمان با ۳ پیروزی از ۳ مسابقه و کسب ۹ امتیاز، مقتدارنه بعنوان تیم نخست گروه یک راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد و کره جنوبی نیز بعنوان تیم دوم، صعود کرد.

تیم ملی تکواندوی ایران عصر شنبه به وقت محلی(بامداد یکشنبه به وقت تهران) در سومین دیدار خود در مسابقات جام جهانی مکزیک موفق شد با شکست تیم قدرتمند آلمان، به عنوان تیم نخست گروه اول راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شود.

به گزارش ایلنا، هجدهمین دوره مسابقات جام جهانی(G۲) با حضور ۸ تیم برتر جهان، از عصر روز شنبه با برگزاری رقابت های مرحله گروهی به میزبانی کوئرتارو مکزیک در حال پیگیری است.

در این رقابت ها که ۸ تیم به ۲ گروه ۴ تیمی تقسیم شده بودند، تیم ایران در گروه اول و با کشورهای کره جنوبی، آلمان و ساحل عاج همگروه شد. در گروه دوم مکزیک، فرانسه، آمریکا و روسیه حضور داشتند.

در پایان مرحله گروهی، ۲ تیم برتر در هر گروه به مرحله نیمه نهایی و نهایی صعود کردند که در ادامه تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه ۲ و تیم اول گروه ۲ با تیم دوم گروه یک برای رسیدن به مرحله فینال مسابقه خواهد داد.

در روز اول و در مرحله گروهی تیم ها بر اساس سیستم نوبت دهی با یکدیگر مبارزه کردند که تیم ایران با ۲ پیروزی ارزشمند برابر ساحل عاج(۱۷ – ۱۴) و کره جنوبی(۲۱ – ۱۹)، در سومین و آخرین دیدار گروهی خود با ترکیب فرزان عاشورزاده، محمد باقری معتمد، مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی، مهدی خدابخشی و علیرضا نصرآزادانی(رزرو) رو در روی آلمان قرار گرفت و توانست در یک دیدار یکطرفه با نتیجه ۲۳ بر ۸ به برتری برسد.

بدین ترتیب تیم ملی کشورمان با ۳ پیروزی از ۳ مسابقه و کسب ۹ امتیاز، مقتدارنه بعنوان تیم نخست گروه یک راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد و کره جنوبی نیز بعنوان تیم دوم، صعود کرد.

همچنین در گروه دوم، تیم روسیه در جایگاه نخست قرار گرفت و مکزیک میزبان بعنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافت.

براین اساس، تیم ملی تکواندوی کشورمان که در صدر جدول گروه یک جای دارد، عصر امروز(یکشنبه) و برای رسیدن به فینال این مسابقات، باید با تیم ملی مکزیک(تیم دوم گروه ۲) مبارزه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز