خبرگزاری کار ایران

بعد از لیگ‌جهانی به تیم‌ملی می‌روم؛

روزبهانی: آسیب دیده‌ام، اما باید با بوکسور فرانسوی بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۶۶۰

تمامی تلاشم را به کار می بندم تا این بوکسور قدرتمند فرانسوی را شکست دهم. هرچند کار سختی در پیش دارم. چرا که او با دو پیروزی قبلی خود از روحیه بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده ایران در لیگ‌بوکس‌حرفه‌ای جهان گفت: علیرغم مصدومیتی که دارم، با تمام قوا در مقابل حریف فرانسوی‌ام قرار خواهم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احسان روزبهانی که در سومین بازی خود در لیگ حرفه‌ای بوکس جهان در سال ۲۰۱۴، روز جمعه هفته جاری با " ماتیو بادرلیکو " فرانسوی روبرو خواهد شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص این مسابقه خاطرنشان کرد: چند روز پیش از ناحیه آشیل پا دچار آسیب‌دیدگی شدید شدم، به طوری که نتوانستم به تمرین ادامه دهم.

ملی‌پوش بوکس ایران افزود: پزشکان بعد از معاینه پایم گفتند برای درمان باید هرچه زودتر پای آسیب‌دیده‌ را گچ بگیرم، اما به خاطر بازی حساسی که روز جمعه مقابل‌ بوکسور فرانسوی در پیش دارم، هر طور شده خودم را به این دیدار خواهم رساند.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون، در مورد حریف‌فرانسوی روز جمعه خود اظهار داشت: تمامی تلاشم را به کار می‌بندم تا این بوکسور قدرتمند فرانسوی را شکست دهم. هر چند کار سختی در پیش دارم، چراکه او با ۲ پیروزی قبلی خود از روحیه بسیار بالایی برخوردار است.

بوکسور ملی‌پوش وزن ۸۱ کیلوگرم کشورمان در پایان درباره ملحق‌شدن خود به اردوی تیم ملی گفت: فعلا تمامی تمرکزم بر روی مسابقات لیگ حرفه‌ای جهان است، اما بعد از این رقابت‌ها، در خدمت تیم ملی هستم، چراکه ما مسابقات مهمی چون جهانی قطر را در پیش داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز