خبرگزاری کار ایران

تیم‌ملی تا پایان‌سال برنامه‌ای ندارد؛

آرامی: شیرجه‌ایران می‌تواند سهمیه‌المپیک بگیرد / فعلا کادرفنی تیم‌ملی تغییر نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۷۳۶

امیدوارم با حمایت‌فدراسیون و تمامی اعضای‌خانواده شیرجه بتوانم درجهت توسعه و پیشرفت این رشته گام‌های بلندی برداریم و ادامه‌دهنده راه عزیزانی باشیم که پیش از این برای پیشرفت شیرجه زحمت کشیدند.

رئیس جدید کمیته فنی شیرجه با بیان اینکه بدنبال برنامه‌ریزی بلندمدت برای این رشته هستیم، گفت: شیرجه در کشور پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم با حمایت‌های فدراسیون بتوانیم این رشته را جایگاه بالاتری برسانیم.

محمود آرامی که به تازگی از سوی فدراسیون‌شنا به سمت ریاست کمیته فنی شیرجه برگزیده شده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب در مورد برنامه‌های خود برای این رشته اظهار داشت: تلاش ما این است در ادامه فعالیت دوستانی که پیش از این در کمیته‌فنی فعالیت داشتند، ابتدا مسابقات لیگ شیرجه و پس از آن جشنواره کودکان غزه را برگزار کنیم.

آرامی درخصوص برنامه‌های پیش‌روی تیم ملی اظهار داشت: با توجه به ۲ رویدادهای داخلی لیگ‌شیرجه و جشنواره کودکان غزه تصور نمی‌کنم تا پایان سال برنامه‌ای برای تیم ملی شیرجه داشته باشیم، هر چند در نظر داریم برای نخستین بار ۲ شیرجه‌رو را به کشور چین اعزام کنیم تا تمرینات خود را در کنار تیم ملی چین پیگیری کنند و در صورت مهیا بودن شرایط این ۲ شیرجه‌رو را به مسابقات مقدماتی المپیک اعزام کنیم.

رئیس کمیته فنی شیرجه با بیان اینکه شیرجه پنانسیل کسب سهمیه المپیک را دارد، یادآور شد: ۴ سال پیش مجتبی ولی‌پور تلاش قابل‌تقدیری برای کسب سهمیه‌المپیک داشت و با فاصله کمی از کسب سهمیه المپیک‌لندن باز ماند، ولی اعتقاد دارم این پتانسیل در شیرجه ایران وجود دارد که با همین بضاعت موجود در المپیک حاضر باشد.

وی در مورد تغییرات‌احتمالی در کمیته‌فنی و کادر فنی تیم ملی شیرجه اظهار داشت: اعضای کمیته‌فنی شیرجه هنوز انتخاب نشده‌اند و از اعضای‌فعلی خواسته‌ام تا توانایی‌ها و علایق‌شان را ذکر کنند تا بتوانیم از نفرات کارآمد و قوی در کمیته بکارگیری کنیم. در مورد تیم ملی هم فعلا تغییری نخواهیم داشت تا در آینده با مشورت مسئولان فدراسیون در این زمینه تصمیم گیری کنیم.

آرامی درخصوص سوابق خود در شیرجه کشور گفت: بنده پیش از این هیچ‌گونه همکاری با فدراسیون‌شنا نداشتم و به دعوت هیات‌رئیسه فدراسیون قبول مسئولیت کردم. بنده از سال ۷۳ تا ۷۸ به مدت ۵ سال عضو تیم ملی شیرجه بودم و تحصیلاتم نیز مهندسی‌برق و قدرت است، ضمن اینکه مدرک کارشناسی تربیت‌بدنی هم دارم. مدتی نیز در استخر صدف زیر نظر محسن علی‌آبادی نایب‌رئیس اسبق فدراسیون‌شنا در مجموعه‌آبی و درمانی این مرکز فعالیت می‌کردم.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: امیدوارم با حمایت فدراسیون و تمامی اعضای خانواده‌شیرجه بتوانم در جهت توسعه و پیشرفت این رشته گام‌های بلندی برداریم و ادامه‌دهنده راه عزیزانی باشیم که پیش از این برای پیشرفت شیرجه زحمت کشیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز