خبرگزاری کار ایران

دامنه مشکلات قبلی‌ها زیاد است؛

خادم: قیمت‌گذاری استقلال و پرسپولیس انجام می‌شود / بدهی‌ها گریبان ما را خواهد گرفت!

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۸۰۰

طی این مدت تلاش زیادی کردم که بتوانیم آنها را حل کنیم ولی متاسفانه تخلفات گسترده‌ای رخ داده است و هر روز درگیر پرونده‌ای جدید می‌شویم که به ما ربطی ندارد و در واقع بر ما تحمیل شده است.

امیررضا خادم در مورد حکم توقف واگذاری پرسپولیس از سوی دادگاه گفت: با توجه به مشکلات مالی زیاد قبلی پیش‌بینی این روزها را داشتم.

به گزارش ایلنا، معاون وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با سایت وزارت ورزش با اشاره به رأی دادگاه مبنی بر توقف واگذاری پرسپولیس به علت پرونده‌های مفتوح مالی گفت: امیدوارم به زودی این موضوع حل شود. با توجه به مشکلات مالی زیاد قبلی پیش‌بینی این روزها را داشتم.

خادم اضافه کرد: هر دو باشگاه مشکلات و ابهامات مالی زیادی داشتند و دارند. طی این مدت تلاش زیادی کردم که بتوانیم آنها را حل کنیم ولی متاسفانه تخلفات گسترده‌ای رخ داده است و هر روز درگیر پرونده‌ای جدید می‌شویم که به ما ربطی ندارد و در واقع بر ما تحمیل شده است.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش و جوانان در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: طبق قانون از سال‌گذشته به طور جدی برای واگذاری دو باشگاه به کمک سازمان خصوصی‌سازی کار را شروع کردیم و به رغم همه ابهامات‌مالی تا مرز قیمت‌گذاری و شروع مزایده هم پیش رفتیم. کاری که چند دولت از پس آن برنیامدند.

خادم گفت: دامنه مشکلات قبلی‌ها زیاد است و هر روز یک گرفتاری سر راه این واگذاری دو باشگاه ایجاد می‌شود و امیدوارم این اتفاق برای استقلال رخ ندهد.

معاون وزیر ورزش از توجه و حساسیت قوه قضاییه به این موضوع نیز تشکر کرد و افزود: ان‌شاءالله با کمک وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی این موضوع هر چه سریع‌تر حل شود و بتوانیم روند واگذاری که تاکید قانون و مجلس محترم هم هست، حتما انجام می‌شود. الان مشکل مهم ما امضا نشدن صورت‌های مالی توسط هیات مدیره دو باشگاه است. آنها می‌گویند نگران بدهی و دارایی‌های کشف نشده دو باشگاه هستیم که فردا گریبان ما را خواهد گرفت.

معاون وزیر ورزش از نقش سازمان خصوصی‌سازی در این مورد یاد کرد و گفت: قطعا تجربه و مشورتی که مدیران این سازمان به اعضای هیات مدیره دو باشگاه می‌دهند موجب اطمینان آنها برای همکاری و امضای صورت‌های مالی خواهد شد.

خادم در مورد شکایت رویانیان هم گفت: ورزش امروز آرامش می‌خواهد. من از روز اول از حاشیه دور بودم و اگر حرفی هم زدم برای اطلاع افکار عمومی و در مقابل سئوالاتی بود که در برنامه صداو‌سیما مطرح شد وگرنه گرفتاری بر جای مانده این دو باشگاه به قدر کافی وقت ما را پر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز