خبرگزاری کار ایران

این میزبانی روی واترپلو تاثیر دارد؛

شب‌انگیز: آماده میزبانی جام باشگاه‌ها هستیم / افغانستان برنامه‌های ما را بهم ریخته!

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۹۴

هر چه قدر بازیکنان و تیم های ایرانی در این تورنمنت ها شرکت کنند، تجربه و پختگی کسب می کنند. به هر حال فرصت خیلی خوبی است که واترپلوئیست های جوان ایرانی بیایند و این مسابقات را تماشا کنند.

دبیر ستاد اجرایی دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه‌های آسیا گفت: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تشکیل جلسات هماهنگی مکرر، زمینه‌های لازم برای برگزاری مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مهیا شده است.

به گزارش ایلنا، حمید شب‌انگیز دبیرستاد اجرایی دهمین دوره مسابقات واترپلوی جام باشگاه‌های آسیا درباره برنامه‌ها و تمهیدات لازم برای میزبانی این مسابقات اظهار داشت: برای پیشبرد برنامه ها، ستادی به نام کمیته فنی مسابقات تشکیل شد. ۱۴ نفر در ستاد تشکیلاتی کار می‌کنند. نادر غفوری سرپرستی این مسابقات، عوامل اجرایی، داوری و عوامل فنی را برعهده گرفت. این کمیته متشکل از بخش‌هایی مثل تشریفات و تدارکات، امور بین الملل، ترابری، دبیرخانه، امور مالی و پزشکی است که هر کدام وظایف مشخصی دارند. از ۲۵ روز پیش تمام پیگیری های لازم انجام شده است.

دبیر ستاد اجرای دهمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا عنوان کرد: برای میزبانی شایسته این دوره از مسابقات از نظر فنی ۹۵ درصد آماده هستیم و تا شروع مسابقات سایر تدارکات هم آماده می‌شود. استخر مسابقات ایرادات اساسی داشت که قسمت‌هایی را که لازم بود جهت میزبانی مسابقات تعمیر کردیم، ولی ایراداتی هم دارد که نیاز به ترمیم اساسی دارد. از نظر فنی و انجام مسابقه مشکلات برطرف شده است.

حمید شب‌انگیز درباره مسائل و مشکلات این مسابقات بیان کرد: یکی ازمشکلاتی که داریم، عدم هماهنگی تیم‌های حاضر در مسابقات است. وضعیت تیم افغانستان هنوز کاملا مشخص نیست که در مسابقات شرکت خواهد کرد. این مسائل تمام برنامه‌های ما را تغییر می‌دهد و در مورد اسکان ورزشکاران، داوران، مهمانان و سایر عوامل ابهاماتی ایجاد می‌کند به نوعی جلوی تمام کارها علامت سئوال می‌گذارد. تمام سعی ما بر این است که میزبانی و استقبال از مهمانان به خوبی انجام شود.

وی ادامه داد: با وجود مشکلات‌مالی، فدراسیون و کادر اجرایی از تمام بضاعت خود استفاده می‌کند و همه کارها را با حداقل هزینه به خوبی پیش بردیم. از همه امکانات برای هرچه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها استفاده خواهیم کرد. خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تشکیل جلسات هماهنگی مکرر، زمینه‌های لازم برای برگزاری مسابقات مهیا شده است.

وی درباره اهمیت این دوره از رقابت ها تصریح کرد: با توجه به این که تیم های خوبی در این مسابقات حضور دارند و چند بازیکن از بهترین های واترپلو دنیا در تیم ها بازی می کنند، مسلما بر روی بازیکنان و واترپلو ایران تاثیر خواهد داشت. هر چه قدر بازیکنان و تیم های ایرانی در این تورنمنت ها شرکت کنند، تجربه و پختگی کسب می کنند. به هر حال فرصت خیلی خوبی است که واترپلوئیست های جوان ایرانی بیایند و این مسابقات را تماشا کنند.

شب انگبز اشاره کرد: اگر تیم‌هایی مثل چین، ژاپن و کره در این مسابقات شرکت می‌کردند، دیگر دغدغه‌ای نداشتیم، چون رقبای اصلی ایران در آسیا بعد از قزاقستان این تیم‌ها هستند. واترپلوی قزاقستان در آسیا حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم ملی واترپلو جوانان درباره دلیل عدم حضور تیم‌های ژاپن و چین گفت: ابتدا قرار بود که چینی‌ها در این مسابقات شرکت کنند ولی بعد انصراف دادند. ژاپنی‌ها هیچ‌وقت در جام باشگاه‌های آسیا شرکت نکردند. ژاپنی‌ها باشگاه ندارند و تیم‌های‌ آنها به صورت دبیرستانی و دانشگاهی هستند. ساختار واترپلو ژاپن به این صورت است که باشگاه ندارند.

او درباره اهمیت میزبانی دوهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا خاطرنشان کرد: میزبانی این مسابقات رویداد بزرگی برای ورزش واترپلو ایران است. افراد شاخصی از ورزش آسیا و جهان به عنوان ناظر مسابقات به ایران می آیند. این موقعیت خیلی خوبی برای ورزش ایران است. مسئولین وزارت ورزش باید از این موقعیت بهره برداری کنند. برای میزبانی از مهمانان ویژه وی آی پی و مترجم ویژه تدارک دیدیم.

او در پایان گفت: از سوی فدراسیون هماهنگی‌ها برای پوشش تصویری مسابقات انجام شده است. جوایز مسابقات به صورت کاپ و مدال خواهد بود. مراسم افتتاحیه رقابت ها بعد از ظهر دوشنبه ۲۴ آذر و مراسم اختتامیه روز شنبه۲۹ آذر ماه ساعت ۶ بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز