خبرگزاری کار ایران

جودوی نوجوانان و جوانان آسیا - هنگ کنگ؛

جودوکاران ایران از فردا به مصاف حریفان آسیایی می روند / رقابت ۳۲۲جودوکار در تاتامی هنگ کنگ

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۳۴۰

هشتمین دوره مسابقات نوجوانان و پانزدهمین دوره رقابت های جوانان آسیا از فردا در هنگ کنگ و با حضور ۳۲۲ جودوکار دختر و پسر از ۲۲ کشور آسیا برگزار خواهد شد.

مسابقات جودوی نوجوانان و جوانان آسیا از روز پنجشنبه(فردا) به میزبانی هنگ‌ کنگ برگزار می شود که طی آن بیش از ۳۰۰ جودوکار رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هشتمین دوره مسابقات نوجوانان و پانزدهمین دوره رقابت های جوانان آسیا از فردا در هنگ کنگ و با حضور ۳۲۲ جودوکار دختر و پسر از ۲۲ کشور آسیا برگزار خواهد شد.

در بخش نوجوانان ۱۷۲ جودوکار و در رده سنی جوانان ۱۵۵ ورزشکار مقابل حریفان خود قرار می گیرند.

در رده سنی نوجوانان و در بخش دختران ۶۸ جودوکار و در قسمت پسران ۱۰۴ جودوکار حضور دارند. همچنین در رده جوانان نیز ۹۶ جودوکار در بخش پسران و ۵۵ جودوکار در بخش دختران کار خود را در تاتامی هنگ کنگ آغاز خواهند کرد.

ژاپن، کره جنوبی، قزاقستان، ازبکستان، مغولستان، چین، هندوستان، قرقیزستان، عربستان، کویت، ماکائو، نپال، پاکستان، فیلیپین، تاجیکستان، ترکمستان، چین تایپه، یمن، هنگ کنگ به همراه تیم ملی کشورمان تیم های حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

براساس برنامه اعلام شده امروز(چهارشنبه) و در ساعت ۱۴ به وقت محلی، مراسم قرعه کشی مسابقات در هتل پاندا برگزار می شود. همچنین ساعت ۱۹ نیز وزن کشی اوزانی که مبارزات آن فردا انجام خواهد شد، بر گزار می شود.

فردا(پنجشنبه)، مبارزات اوزان ۵۷ -، ۶۳ -، ۷۰ - و ۷۰ + دختران در رده سنی نوجوانان و رقابت های اوزان۵۰ -، ۵۵ -، ۶۰ - و ۶۶ - کیلوگرم برگزار خواهد شد.

روز جمعه نیز در رده نوجوانان و در بخش دختران، جودوکاران اوزان ۴۰ -، ۴۴ -، ۴۸ - و ۵۲ - کیلوگرم به روی تاتامی می روند و در بخش پسران نیز مسابقات اوزان ۷۳ - کیلوگرم، ۸۱ - کیلوگرم، ۹۰ - کیلوگرم و ۹۰ + کیلوگرم برگزار خواهد شد.

روز شنبه ۲۳ آذرماه جاری رقابت های رده سنی جوانان آغاز می شود که در بخش دختران، جودوکاران اوزان ۶۳ -، ۷۰ -، ۷۸ - و ۷۸ + کیلوگرم و در بخش پسران ورزشکاران اوزان ۵۵ -، ۶۰ -، ۶۶ - و ۷۳ - کیلوگرم مقابل حریفان خود قرار خواهند گرفت و بالاخره در روز یکشنبه و روز پایانی مسابقات، جودوکاران اوزان ۴۴ -، ۴۸ -، ۵۲ - و ۵۷ - کیلوگرم دختران و نمایندگان اوزان ۸۱ -، ۹۰ -، ۱۰۰ - و ۱۰۰ + کیلوگرم پسران به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز