خبرگزاری کار ایران

دانشور خرم:

پیشنهادهای اروپایی را نپذیرفتم / در ایران می‌مانم

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۰۵

پس از بازی‌های آسیایی پیشنهادات اروپایی داشتم، اما ترجیح دادم در ایران و در کنار خانواده به ورزش ادامه دهم و امیدوارم مشکلات موجود نیز به مرور حل شود.

تنها ورزشکار طلایی خراسان‌رضوی در بازی‌های آسیایی اینچئون بزرگترین نیاز دوچرخه‌سواری در کشور را حمایت معنوی ازجانب مسوولان و سرمایه‌گذاری در راستای اهداف قهرمانی عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، محمد دانشور خرم، جوان ۲۲ ساله مشهدی که در مسابقات آسیایی مؤفق به کسب مدال طلایی دوچرخه‌سواری سرعت شده بود با اشاره به استعدادهای فراوان در این رشته در بین جوانان و نوجوانان کشور، گفت: متأسفانه دو معضل اساسی سبب کندی پیشرفت این رشته در کشور شده که اولی ضعف حمایت معنوی از جانب مسوولین ذیربط و دیگری کمبود امکانات و تجهیزات حرفه‌ای و با کیفیت است که این دو عامل می‌تواند سبب کاهش انگیزه ورزشکاران این رشته شود هر چند خود من پس از بازی‌های آسیایی پیشنهادات اروپایی داشتم، اما ترجیح دادم در ایران و در کنار خانواده به ورزش ادامه دهم و امیدوارم مشکلات موجود نیز به مرور حل شود.

وی نبود پیست سرپوشیده در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه با کاهش دمای هوا با مشکلات جدی برای تمرین مواجه می‌شویم و خود من ناچارم برای تمرین به اهواز بروم، ضمن‌اینکه هزینه بالای تجهیزات فنی و نبود اسپانسر کار تمرین و مسابقه را سخت‌تر می‌کند، چنانچه با وجود اینکه در حال حاضر برای تیم پیشگامان‌رکاب می‌زنم، اما با دوچرخه تیم ملی و به صورت امانی کار می‌کنم.

دانشور خرم کیفیت دوچرخه‌سواری‌آسیا را بسیار سطح بالا توصیف کرد و گفت: آسیا همیشه دارای سکوهای‌جهانی بوده و هست و کشورهای ژاپن و مالزی در این رشته حرف اول قاره را می‌زنند و برای رسیدن به سطح اول قاره تلاش فراوانی لازم است. در حال حاضر و با امکانات موجود در رشته‌های سرعت جزو مدعیان‌قاره هستیم، اما در رشته‌های استقامت کار بیشتری لازم است. بازی‌های انتخابی المپیک به زودی آغاز خواهد شد و در تلاشیم بتوانیم سهمیه المپیک را به دست آوریم.

کاپ قهرمانی کلمبیا، بازی‌های قهرمانی آسیا در تایلند و بازی‌های قهرمانی جهان در فرانسه بازی‌های مورد اشاره دانشور خرم بود که در فاصله ۲ ماه آینده به ترتیب برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز