خبرگزاری کار ایران

به دلیل تقارن با اربعین‌حسینی؛

جشن سالروز تولد ناصر حجازی به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۸۵

خانواده ناصر حجازی و جمعی از دوستداران‌اسطوره روز شنبه ۱۰ صبح با حضور در قطعه نام‌آوران ساعاتی را در کنار مزار آن زنده یاد، یاد و نام او را گرامی داشته و مراسم جشن تولد اسطوره را به بعد از ماه صفر موکول کردند.

مراسم جشن سالروز تولد حجازی به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ناصرحجازی، روز ۲۳ آذر برای طرفداران ناصر حجازی روزی‌خاص و به یاد ماندنی است. از این رو همه‌ساله جشن سالروز تولد او با شکوه مثال‌زدنی در محافل و مجالسی که هواداران ترتیب می‌دهند برگزار می‌شود، اما امسال به دلیل تقارن سالروز تولد ناصرخان با ایام سوگواری اربعین‌حسینی این مراسم از طرف خانواده‌حجازی برگزار نمی شود و بعد از ماه صفر مراسمی‌شاد به همین منظور برپا خواهد شد.

بهناز شفیعی همسر ناصرخان نیز ضمن تأیید این خبر از هواداران اسطوره پاک‌فوتبال‌ایران درخواست کرد به احترام اربعین سالار شهیدان امام‌حسین(ع) برگزاری مراسم جشن سالروز تولد ناصرحجازی را به بعد از ماه صفر موکول کنند.

گفتنی است، خانواده ناصر حجازی و جمعی از دوستداران‌اسطوره روز شنبه ۱۰ صبح با حضور در قطعه نام‌آوران ساعاتی را در کنار مزار آن زنده یاد، یاد و نام او را گرامی داشته و مراسم جشن تولد اسطوره را به بعد از ماه صفر موکول کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز