خبرگزاری کار ایران

جودوی جوانان آسیا - هنگ کنگ؛

۴ جودوکار کشورمان برای مدال برنز به روی تاتامی می روند

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۳۵

در اولین روز از پانزدهمین دوره رقابت های جودوی جوانان آسیا که در هنگ کنگ آغاز شده، ۴ ملی پوش کشورمان امروز(شنبه) کار خود را آغاز کردند.

در نخستین روز از مسابقات جودوی قهرمانی جوانان آسیا ۴ نماینده کشورمان برای کسب نشان برنز به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در اولین روز از پانزدهمین دوره رقابت های جودوی جوانان آسیا که در هنگ کنگ آغاز شده، ۴ ملی پوش کشورمان امروز(شنبه) کار خود را آغاز کردند.

در وزن ۵۵ - کیلوگرم، محمد رشنو نژاد در دور نخست استراحت داشت. سپس به مصاف " سیدولی " از قزاقستان رفت و در وقت طلایی و با اخطار بازنده شد. وی در گروه بازنده ها، " عبدالله اف " از تاجیکستان را با ضربه فنی شکست داد و راهی دیدار رده بندی شد. رشنونژاد برای کسب مدال برنز باید با " چین تینگ " از چین تایپه روبرو شود.

احمد قاسمی در وزن ۶۰ - کیلوگرم و دور نخست، مقابل " چول مین " از کره جنوبی رفت و در کمتر از ۳۰ ثانیه حریف خود را ضربه فنی کرد. وی در ادامه، " ژانگ پنگ " از چین را نیز با همین نتیجه مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید.

قاسمی برای صعود به نیمه نهایی " تاناکا " از ژاپن را پیش رو داشت که در مقابل این حریف ژاپنی شکست را متحمل شد و به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا " جابر سینگ " از هند را شکست داد. قاسمی برای کسب مدال برنز بای با " آرگین باکیتبک " از قرقیزستان مبارزه کند.

محمد محمدی بریمانلو نماینده وزن ۶۶ - کیلوگرم کشورمان، در اولین دیدار خود " شایمرادف " از قزاقستان را با ضربه فنی شکست داد و سپس در مسابقه با نماینده مغولستان " تسوگ باتار " نتیجه را واگذار کرد. وی در گروه بازنده ها، " لی چن تی " از چین تایپه را با ضربه فنی شکست داد و به دیدار رده بندی راه یافت. بریمانلو برای کسب مدال برنز باید با " وی لیانگ " از چین دیدار کند.

در وزن ۷۰ - کیلوگرم، سبحان رسولی ابتدا " یونگ " از سنگاپور را شکست داد، ولی در دو مبارزه بعدی به ترتیب مقابل " بولت بایف " از ازبکستان و " رسول اف " از تاجیکستان بازنده شد و از کسب مدال بازماند. ضمن اینکه دنیا آقایی تنها نماینده ایران در بخش بانوان نیزبه کره جنوبی و چین تایپه باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز