خبرگزاری کار ایران

ناظمی:

کمک‌های‌افراد به‌ ورزش در چارچوب‌معین و شفاف خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۲۱۵

برای شفاف‌شدن نحوه کمک‌های مالی افراد به ورزش، مسیر کاملا روشن، معین و تنها از طریق حساب‌های دولت خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش وجوانان گفت: برای شفاف شدن نحوه کمک‌های مالی افراد به ورزش، مسیر کاملا روشن، معین و تنها از طریق حساب‌های دولت خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی در مورد اخباری مبنی بر کمک برخی افراد به دو تیم استقلال و پرسپولیس برای خرید بازیکن گفت: البته قطعا آنها با حسن‌نیت در تمام این سال‌ها به ورزش کمک کرده‌اند، منتها در این زمان که به زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس نزدیک می‌شویم چنین بحثی برای این دو باشگاه مطرح نیست، ولی در رده‌های ملی این امکان خیر وجود دارد و استقبال می‌کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش افزود: نحوه کمک‌های افراد علاقه‌مند ورزش مسیر روشنی پیدا کرده و هم اکنون با مرکزیت وزارت‌ورزش و جوانان علاقه‌مندان می‌توانند در حمایت از ورزش و به خصوص تیم ملی فوتبال ایران از طریق حساب‌های دولت و به طور علنی، مشخص و روشن به ورزش کمک کنند تا بعدها جای شائبه‌ای هم نباشد.

ناظمی با تقدیر از توجه خیرین به ورزش به وی‍ژه فوتبال گفت: امیدواریم این روند با کمک این عزیزان برای تمام رشته‌های ورزشی و به خصوص در حوزه ساخت و ساز اماکن‌ورزشی در جای‌جای ایران صورت گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز