خبرگزاری کار ایران

درجلسه هماهنگی وزارت ورزش مطرح شد؛

ارائه پیشنهادهای راهبردی در تدوین برنامه ششم / تبیین وضع موجود در بخش ورزش و جوانان

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۷۸

در این جلسه با اشاره به شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های چهارم و پنجم توسعه و احکام مربوط به حوزه ورزش، بر اهمیت توجه دقیق و راهبردهای اساسی در تدوین برنامه ششم توسعه تاکید شد.

جلسه کمیته هماهنگی و تلفیق برنامه ششم توسعه وزارت ورزش و جوانان با حضور دبیر و اعضای این کمیته در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه پاسوار دبیر ستاد هماهنگی و تدوین برنامه ششم این وزارتخانه با اشاره به شناسایی نقاط قوت و ضعف برنامه های چهارم و پنجم توسعه و احکام مربوط به حوزه ورزش، بر اهمیت توجه دقیق و راهبردهای اساسی در تدوین برنامه ششم توسعه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در حال حاضر آسیب شناسی بخش ورزش و امور جوانان انجام شده و به نتایج خوبی هم دست پیدا کرده ایم.

در ادامه اعضای کمیته هماهنگی و تلفیق برنامه ششم توسعه وزارتخانه به بحثو تبادل نظر در مورد تبیین وضع موجود بخش ورزش و جوانان پرداختند و مقرر شد راهبردهای پیشنهادی بخش ورزش و جوانان در برنامه ششم توسعه در جلسه بعدی کمیته ارایه و طرح شود.

در این جلسه همچنین غلامرضا شیسی مدیر کل دفتر طرح و برنامه، علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی ورزش قهرمانی و حرفه ای، غلامرضا پارسا مدیر کل دفتر توسعه ورزش و روستایی، جعفر سطوتی مدیر کل ساماندهی امور جوانان، صادق بیگدلی نماینده صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان، جمشید نیل آبکن نماینده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، لاله عبادی مشاور امور ورزش بانوان، مرتضی کوهی مشاور معاون توسعه منابع و پشتیبانی و تعدادی از کارشناسان این وزارتخانه حضور داشتند.

ریاست کمیته هماهنگی و تلفیق برنامه ششم وزارت ورزش و جوانان برعهده محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان است و نایب رییسی آن را سید مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی این وزارتخانه برعهده دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز