خبرگزاری کار ایران

امور باشگاه به روند عادی بر می‌گردد؛

خواجه‌وند: انتظار می‌رفت سیاسی زودتر آزاد شود / هیأت‌مدیره فعال‌تر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۹۶۴

دلیل وقفه پیش آمده هم این بود که با توجه به اتفاق روی داده، همه غافلگیر شدند اما در همین زمان هم مسائل در حال پیگیری بود و مقدمات بعضی از امور فراهم شده است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: یک غافلگیری اتفاق افتاد، اما در این مدت هم مقدمات کار در حال فراهم شدن بود و شرایط باشگاه توسط وزارت ورزش، هیأت مدیره و منتقمی در حال پیگیری است.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه‌وند افزود: شرایط باشگاه توسط وزارت‌ورزش، هیأت‌مدیره و منتقمی در حال پیگیری است و شرایط به سرعت روند عادی خود را پیدا خواهد کرد. دلیل وقفه پیش آمده هم این بود که با توجه به اتفاق روی داده، همه غافلگیر شدند اما در همین زمان هم مسائل در حال پیگیری بود و مقدمات بعضی از امور فراهم شده است.

وی افزود: بعد از غافلگیری که اتفاق افتاد، هر لحظه این انتظار می‌رفت که سیاسی آزاد شود و خود، امور باشگاه را پیگیری کنند. البته هنوز هم این احتمال مطرح است اما با توجه به حساسیت مقطع‌زمانی‌کنونی، پیش بینی‌های لازم هم صورت گرفته تا امور باشگاه دنبال شود. در همین راستا هیأت‌مدیره هم فعال‌تر خواهد بود و ورود بیشتری به مسائل دارند. منتقمی هم در این مدت پیگیر مسائل اجرایی بودند و اتفاقا مقدمات یکسری از امور صورت گرفته و آماده ورود به بازار نقل و انتقالات نیم فصل می‌شویم.

خواجه‌وند درباره شرایط مدیریتی باشگاه، خاطرنشان کرد: هر لحظه پیش بینی می‌شد و می‌شود سیاسی مشکل پیش آمده را پشت سر بگذارند، اما کارها هم متوقف نشده است. وزارت ورزش هم شدیدا پیگیر مسائل باشگاه است. در حوزه مسائل مالی هم پیگیری‌های لازم انجام می‌شود. البته بحثبازگشت اسپانسر قبلی مطرح نیست. قطع همکاری با اسپانسر به استناد مفاد قرارداد به دلیل عدم اجرای مناسب تعهدات صورت گرفت. در حد توان باشگاه تعامل مناسب انجام شد و برای این مباحثو موارد به قدر کافی زمان صرف شد. حالا هم قطع همکاری اتفاق افتاده است. طبعا ادعاهایی وجود دارد و موضوع در مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پایان درباره نشست مجمع عمومی باشگاه تصریح کرد: جلسه مجمع عادی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال بود. در جریان درباره صورت‌های‌مالی باشگاه صحبت شد که در نهایت مقرر شد این صورت‌ها هر چه زودتر جمع‌بندی و ارائه شود تاکید مجمع هم بر تسریع روند خصوصی سازی و همکاری همه بخش‌های لازم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز