خبرگزاری کار ایران

در دیدار کیومرثهاشمی با داورزنی؛

مسیر صعود والیبال ایران به المپیک ریو بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۲۳۲

در آن زمان اگر می‌گفتیم می‌خواهیم برزیل را ببریم کسی باورش نمی‌شد و امسال چند بار این تیم قدرتمند را شکست دادیم و این موجب شد که کارشناسان برزیلی به ایران بیایند و بپرسند که ایران چگونه پیشرفت کرده است.

رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در فدراسیون والیبال به هماهنگی و بررسی راه والیبال ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو پرداخت.

به گزارش ایلنا، کیومرثهاشمی صبح امروز چهارشنبه آذر ماه به همراه اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، فراهانی مشاور و رئیس حراست کمیته ملی المپیک و اسلامیان مدیر امور بین‌الملل در فدراسیون والیبال حضور پیدا کرده و در جلسه‌ای با محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان به بررسی و هماهنگی برنامه های والیبال ایران برای صعود به المپیک ۲۰۱۶ ریو و هدف‌گذاری به منظور کسب نتایج درخشان و در صورت امکان رفتن بر روی سکوی المپیک پرداخت. این بازدید و جلسه در راستای هماهنگی با فدراسیون‌های اعزامی به المپیک ریو انجام شد.

در این جلسه که در راستای سلسله جلسات هماهنگی با فدراسیون‌های اعزامی به المپیک ریو برگزار شد، محمدرضا داورزنی گزارشی از عملکرد امسال فدراسیون والیبال و برنامه‌های تدوین شده سال آینده ارائه کرد.

کیومرثهاشمی در این جلسه، بی حاشیه بودن فدراسیون والیبال را یکی از عوامل موفقیت این فدراسیون دانست و اظهار داشت: والیبال موفقیت‌های مستمر اخیرش را مدیون مدیریت با ثباتش است. این موفقیت‌ها موجب شادابی و خوشحالی در سطح جامعه شد. از جمله موفقیت‌های والیبال می‌توان به مدال طلای بازی‌های آسیایی اشاره کرد که این مدال طلا واقعاً لذت دیگری داشت. این فدراسیون در زمینه اقتصادی و تامین منابع مالی معتبر و جذب اسپانسر نیز عملکرد مثبتی داشته است.

وی ادامه داد: کاروان ایران در بازی‌های ساحلی آسیا، مسابقات آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۱۴ عملکرد خوبی داشت اما المپیک شاحص اصلی ارزیابی ورزش کشورها است و طبیعی است که ما برای المپیک بیشترین توان خود را بگذاریم. والیبال می‌تواند بعد از کسب سهمیه المپیک حتی روی سکو هم برود که این موضوع می‌تواند یک موفقیت خیلی بزرگ برای والیبال و ورزش کشور باشد.

سپس داورزنی گزارشی از روند میزبانی‌ها و مسابقات سال ۲۰۱۵ ایران داد و درباره تصمیمات کنگره ۲۰۱۴ و جلسه هیأت رئیسه کنفدراسیون والیبال آسیا و دو فرمول صعود به المپیک توضیحاتی را ارائه کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های آینده فدراسیون و هدف‌گذاری برای حضور موفقیت آمیز در المپیک ۲۰۲۰ گفت: فدراسیون والیبال در هشت سال گذشته بدون توقف کار کرده است و حتی در مقاطعی از زمان هشت تیم در اردو بودند یا در خارج از کشور مسابقه داشتند. تلاش کردیم که بهترین خدمات را به تیم ملی ارائه کنیم. ما از سال ۸۶ استارت زدیم و یک پوست اندازی در تیم ملی ایجاد شد. زمانی که تیم ششم آسیا بودیم خواستیم که صعود کنیم و بالاتر برویم و هدف‌مان سکوی المپیک شد که شاید آن زمان خنده‌دار به نظر می‌رسید.

رئیس فدراسیون والیبال افزود: در آن زمان اگر می‌گفتیم می‌خواهیم برزیل را ببریم کسی باورش نمی‌شد و امسال چند بار این تیم قدرتمند را شکست دادیم و این موجب شد که کارشناسان برزیلی به ایران بیایند و بپرسند که ایران چگونه پیشرفت کرده است. همچنین در مجامع بین‌المللی صحبت از رشد موشکی ایران می‌شد. شعار " می‌توانیم اگر بخواهیم " را حتی کارمندان فدراسیون هم باور دارند و حالا ثمره‌اش را هم می‌بینیم.

داورزنی با اشاره به شرایط بودجه‌ای و مالی فدراسیون خاطرنشان کرد: برنامه‌ مالی را هم مدیریت کردیم و با عملکرد موفقی که کمیته اقتصادی و بازاریابی‌مان در این سال‌ها در جذب اسپانسر داشت توانستیم برنامه‌های خود هم را در سال ۹۴ ببندیم. هیچ وقت از کمبود منابع مالی گلایه نکردیم و حساب شده عمل کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز