خبرگزاری کار ایران

با حضور در سفارت کره‌ای‌ها رخ داد؛

ادای احترام آرش میراسماعیلی به رهبر فقید کره‌شمالی

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۳۵۳

نایب رئیس فدراسیون جودو ضمن ادای احترام به کیم جونگ ایل، با سفیر کره شمالی در ایران نیز دیدار و گفت‌وگو کرده و دفتر یادبود سفارت کره‌شمالی را نیز امضا کرد.

نایب رئیس فدراسیون جودو در سالروز درگذشت رهبر فقید کره‌شمالی، در سفارت این کشور در تهران حضور یافت و نسبت به مقام وی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، به مناسبت سومین سال درگذشت " کیم‌جول ایل " رهبر فقید کره‌شمالی، آرش میراسماعیلی نایب‌رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی‌جودوی ایران، با حضور در سفارت کره‌شمالی در تهران، نسبت به رهبر فقید این کشور ادای‌احترام کرد.

نایب‌رئیس فدراسیون‌جودو ضمن ادای احترام به کیم جونگ ایل، با سفیر کره‌شمالی در ایران نیز دیدار و گفت‌وگو کرده و دفتر یادبود سفارت کره‌شمالی را نیز امضا کرد.

در این دیدار، سفیر کره‌شمالی ضمن تبریک به مناسبت موفقیت‌های تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان جودوی ایران در مسابقات آسیایی هنگ‌کنگ، برای ورزشکاران کشورمان به خصوص جودوکاران ایران در رقابت‌های پیش رو، آرزوی موفقیت کرد.

نایب رئیس فدراسیون جودوی کشورمان را مربیان اهل کره‌شمالی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، محمد منصوری و احمد کاظمی مربیان تیم ملی جوانان و مسعود خسروی‌نژاد قهرمان پیشین جودوی آسیا همراهی می‌کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز