خبرگزاری کار ایران

منوچهری خبر داد:

ایران میزبان پنجمین دوره مسابقات " او - اسپرت " قهرمانی‌آسیا در اسفندماه

asdasd
کد خبر : ۲۳۴۸۲۳

برای محل برگزاری این رقابت‌ها در حال رایزنی هستیم و این مسابقات در سالن افراسیابی تهران و یا مجموعه انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

رییس انجمن " او - اسپرت " گفت: ایران میزبان پنجمین دوره مسابقات " او - اسپرت " قهرمانی آسیا در اسفندماه خواهد بود.

به گزارش ایلنا، قاسم منوچهری با بیان این مطلب افزود: در اسفندماه سال‌جاری میزبان پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم بود و تاکنون ۲۲ کشور آسیایی برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: برای محل برگزاری این رقابت‌ها در حال رایزنی هستیم و این مسابقات در سالن افراسیابی تهران و یا مجموعه انقلاب همدان برگزار خواهد شد.

منوچهری درباره وضعیت این رشته در ایران گفت: همانطور که می‌دانید خواستگاه " او - اسپرت " ایران است و ما در سال ۲۰۰۵ با هماهنگی کمیته ملی المپیک این رشته را راه اندازی کردیم و بالطبع یکی از قدرتهای آسیا و جهان به حساب می‌آییم. در ۴ دوره قبلی مسابقات آسیایی در دو دوره و در سالهای ۲۰۰۸(تهران) و ۲۰۱۰(همدان) میزبان بودیم که در هر ۲ دوره قهرمان شدیم، در اولین دوره که سال ۲۰۰۷ در تاجیکستان برگزار شد به مقام نایب قهرمانی دست یافتیم ولی در چهارمین دوره که در هند بر پا شد شرکت نکردیم.

رییس انجمن " او - اسپرت " تیم‌های آسیایی میانه و کشورهای حوزه خلیج‌فارس را حریفان اصلی ایران برشمرد و اذعان داشت: علاوه بر کشورهای آسیای میانه مثل ازبکستان، تاجیکستان و قزاقستان و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مثل قطر، امارات و عمان، هنگ کنگ نیز از رقبای اصلی ما در آسیا به حساب می‌آیند.

وی سطح مسابقات قهرمانی کشور اصفهان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان به لحاظ کیفیت فنی و کمیت بسیار عالی برگزار شد و انگیزه و آمادگی شرکت‌کنندگان با توجه به اینکه این رقابت‌ها حکم بازی‌های انتخابی تیم ملی را داشت مثال‌زدنی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز