خبرگزاری کار ایران

فکر جهانی قزاقستان رهایم نمی کند؛

سلیمی: منتظر یک بهداد متفاوت و آماده باشید / در قهرمانی آسیا شرکت نمی کنم

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۶۲۸

اصلی ترین برنامه من، کاهش وزن بدن است تا با یک بدنسازی اصولی و برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کاری خواهم کرد که سال آینده یک بهداد سلیمی متفاوت و البته آماده را روی تخته جهانی ببینید.

درحالی که بیش از ۱۰ ماه تا آغاز رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان سال ۲۰۱۵ جهان باقی مانده، بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین ایران با حضور در کمپ تیم های ملی تمرینات خود را به صورت انفرادی آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، سلیمی که در رقابت های جهانی قزاقستان، بعد از روسلان آلبگوف روس روی سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد، اصلی ترین هدف خود را در شروع زود هنگام تمرینات، بازپس گرفتن عنوان قهرمانی جهان در دسته فوق سنگین عنوان کرد.

وی اظهار داشت: با وجود آنکه برای حضور در بازی های آسیایی و رقابت های جهانی سال ۲۰۱۴ حدود ۹ ماه در اردوهای شبانه روزی بودم، اما بعد از یک ماه استراحت احساس کردم اگر می خواهم با اقتدار روی سکوی قهرمانی جهان بایستم باید تمریناتم را هرچه زودتر آغاز کنم.

سلیمی با بیان اینکه از انگیزه بالایی برای کسب عنوان قهرمانی جهان برخوردار است، خاطر نشان کرد: فکر مسابقات جهانی قزاقستان دریک ماه گذشته من را رها نکرده، اگر چه فیلم آن مسابقات را هنوز هم به طور کامل ندیده ام اما بارها به وزنه‌هایی که در یک ضرب و دوضرب از دست دادم فکر کردم و افسوس خوردم و این موضوع سبب شد تا زودتر از سایرین تمریناتم را شروع کنم.

قهرمان المپیک ۲۰۱۲ لندن با بیان اینکه کار خود را با انجام تمرینات هوازی آغاز خواهد کرد، افزود: اصلی ترین برنامه من، کاهش وزن بدن است تا با یک بدنسازی اصولی بخشی از چربی های اضافی را از بین ببرم و به طور قطع با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت کاری خواهم کرد که سال آینده یک بهداد سلیمی متفاوت و البته آماده را روی تخته جهانی ببینید.

سلیمی در پاسخ به این سئوال که آیا برای رقابت های آسیایی هم برنامه ای دارد یا خیر؟ گفت: در این مورد حتما با کادر فنی مشورت خواهم کرد، اما خودم هیچ برنامه ای برای رقابت های قهرمانی آسیا ندارم و به احتمال فراوان در آن مسابقات شرکت نخواهم کرد.

وی ادامه داد: این موضوع باعثمی شود تمام تمرکزم روی مسابقات جهانی آمریکا معطوف باشد و به چیزی جز آن فکر نکنم. بدون شک یکی از دلایل از دست دادن مدال طلای قهرمانی سال ۲۰۱۴ جهان، حضور در بازی های آسیایی اینچئون بود.

وزنه بردار دسته فوق سنگین تیم ملی بیان داشت: مدال طلای بازی های آسیایی برای کاروان ورزشی ایران از اهمیت زیادی برخوردار بود و با رقابت های قهرمانی آسیا قابل مقایسه نیست.

سلیمی تصریح کرد: هیچ گاه نگفته ام اگر مسئولان حمایت نکنند از مدال طلا هم خبری نیست. بدون شک هدف متعالی همه قهرمانان این سرزمین افتخارآفرینی برای کشور و شاد کردن دل مردم است و من هم از این قائده مستثنی نیستم. در این راه حمایت مسوولان دلگرمی بیشتری را در ورزشکاران ایجاد می کند.

رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال ۲۰۱۵ جهان آبان ماه سال ۹۴در شهر هیوستون آمریکا برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز