خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ برتر واترپلو؛

تثبیت صدرنشینی دانشگاه آزاد با شکست گچساران / مصاف آسیایی ها را دوباره زنجان برد

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۱۷۱

تیم های نفت امیدیه و شهبازی زنجان دو نماینده کشورمان در دهمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا مصافی حساس را برگزار کردند که تیم زنجان با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ مقابل نفت امیدیه به برتری دست یافت.

هفته ششم و آغاز دور برگشت مسابقات لیگ برتر واترپلوی باشگاه های کشور با برتری تیم های دانشگاه آزاد و شهید شهبازی مقابل نفت و گاز گچساران و نفت امیدیه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر واترپلو دانشگاه آزاد قهرمان دور رفت این رقابت ها در گچساران به مصاف تیم نفت و گاز این شهر رفت و در پایان موفق شد در دیداری دشوار با نتیجه ۱۳ بر ۸ مقابل میزبان خود به برتری دست یابد. تیم دانشگاه آزاد و شاگردان شهیدی پور با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند و به صدرنشینی مقتدرانه خود تداوم بخشیدند.

تیم جوان گچساران و شاگردان وحید رضایی که علیرغم نمایشی قابل قبول مقابل صدرنشین پرمهره پنجمین شکست فصل را متحمل شدند با ۲ امتیاز همچنان در رده پنجم باقی ماندند.

اما در دیگر دیدار عصر امروز تیم های نفت امیدیه و شهید شهبازی زنجان دو نماینده کشورمان در دهمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا مصافی حساس را برگزار کردند که در پایان تیم زنجان با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ مقابل نفت امیدیه به برتری دست یافت. تیم زنجان در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا نیز مقابل نفت امیدیه به ۱۹ بر ۱۳ دست یافته بود و در کمتر از یک هفته برای دومین بار حریف خود را با شکست روبرو کرد.

تیم شهید شهبازی زنجان با این پیروزی ارزشمند ۷ امتیازی شد و در رده سوم جدول باقی ماند. تیم نفت امیدیه نیز با ۵ امتیاز در رده چهارم است.

همچنین دیدار تیم های چوکای تالش با فولاد مبارکه سپاهان به دلیل عدم حضور تیم چوکا ۵ بر صفر به نفع فولاد مبارکه سپاهان اعلام شد و این تیم اصفهانی با ۱۰ امتیاز موقعیت خود را در رده دوم جدول مستحکم کرد. تیم چوکا نیز بدون امتیاز در قعرجدول جای دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز