خبرگزاری کار ایران

بدنبال شناسایی موانع هستیم؛

هاشمی: تاکنون بودجه سال آینده کمیته ملی المپیک تعیین نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۶۵۸

با نزدیک شدن به المپیک ۲۰۱۶ تصمیم گرفتیم تا از نزدیک در جریان نقاط ضعف و قوت این رشته ورزشی به منظور حضور موفق تر در المپیک قرار بگیریم.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تاکنون بودجه سال آینده کمیته ملی المپیک تعیین نشده و ما منتظر اعلام رقم بودجه هستیم.

به گزارش ایلنا، کیومرثهاشمی به همراه شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک بعدازظهر روز شنبه به منظور بررسی برنامه های آماده سازی فدراسیون ها برای حضور در رویدادهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو در فدراسیون دوومیدانی حضور یافتند.

هاشمی در این نشست گفت: با نزدیک شدن به المپیک ۲۰۱۶ تصمیم گرفتیم تا از نزدیک در جریان نقاط ضعف و قوت این رشته ورزشی به منظور حضور موفق تر در المپیک قرار بگیریم.

وی در این نشست یاداور شد که تاکنون بودجه سال آینده کمیته المپیک تعیین نشده است بنابر این نمی توان در مورد موضوعات مالی صحبت کرد. امروز ما برای شنیدن مشکلات، خواسته ها و شناسایی موانع پیشروی ورزشکاران دوومیدانی برای حضوردر المپیک اینجا جمع شدیم تا با تمام توان فدراسیون را در رسیدن به بهترین نتایج یاری کنیم.

هاشمی در مورد برگزاری اردوهای متمرکز در دوومیدانی اظهار داشت: تلاش می کنیم تا بخش اعظمی از خواسته ها و نیاز های فدراسیون دوومیدانی از جمله حضور مربی خارجی و ویزای شینگن برای ورزشکاران برآورده شود.

رییس کمیته ملی المپیک به مشکلات نوجوانان و جوانان نیزاشاره کرد و گفت: فدراسیون را در شناسایی استعداد نسل بعدی قهرمانان یاری خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: کسب سهمیه توسط ورزشکاران کشور در جایگاه خود مایه افتخار است و باید از این فرصت استفاده کرد.

در ادامه اعضای کمیته فنی و نایب رییس بانوان فدراسیون دوومیدانی مشکلات و موانع موجود را مطرح کردند.

به گفته آنان برای حضور بهتر در المپیک ۲۰۱۶، باید مقدمات این حضور نظیر مربی خارجی، به روز کردن دانش مربیان داخلی، کسب ویزای شینگن برای ورزشکاران، حضور در مسابقات تدارکاتی و اردوهای برون مرزی را فراهم کرد.

هاشمی نیز در پاسخ به انتظارات آنها گفت: ملی پوشان باید قدردان کوشش های کمیته باشند و حمایت های صورت گرفته را به دست فراموشی نسپارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز