خبرگزاری کار ایران

نمی شد تیم ملی را معطل نگه داریم؛

میراسماعیلی: زارعیان انتخاب شورای فنی بود نه وزارت ورزش / کسب سهمیه المپیک آسان نیست

asdasd
کد خبر : ۲۳۶۸۴۳

زارعیان از جمله کارشناسان وزارت ورزش است اما او گزینه وزارتخانه نبود. اعضای شورای فنی فدراسیون او را به این سمت انتخاب کردند.

نایب رئیس فدراسیون جودو گفت: سرمربی جدید تیم ملی بزرگسالان براساس تصمیم شورای فنی انتخاب شد و گزینه وزارت ورزش نبود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از نشست شورای فنی فدراسیون جودو، مجید زارعیان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان انتخاب شد. پس از این اتفاق، عنوان شد که زارعیان گزینه وارت ورزش و جوانان بوده است. چرا که وی از کارشناسان این وزارتخانه است.

آرش میراسماعیلی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتخاب زارعیان به عنوان سرمربی جدید تیم ملی جودوی بزرگسالان اظهار داشت: بعد از بازی های آسیایی اینچئون که حقیقتا نتایج جودوکاران کشورمان خوب نبود، به دنبال جذب مربی خارجی بودیم که در این راستا، از فدراسیون جهانی درخواست یک مربی خوب خارجی را نیز کردیم. اما از آن جایی که نمی توانستیم بیشتر از این فرصت را از دست بدهیم، تصمیم گرفتیم زارعیان را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی انتخاب کنیم.

وی افزود: ما مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین جهانی را در پیش داریم که به ترتیب اردیبهشت و شهریورماه سال آینده برگزار خواهند شد. از سوی دیگر، رقابت های کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل نیز در حال برگزاری است. از این رو، بیشتر از این نمی توانستیم تیم بزرگسالان را معطل نگه داریم.

مدیر تیم های ملی جودو در پاسخ به این سئوال که آیا صحت دارد که زارعیان گزینه مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان بوده، تصریح کرد: زارعیان از جمله کارشناسان وزارت ورزش است. اما او گزینه وزارتخانه نبود. اعضای شورای فنی فدراسیون او را به این سمت انتخاب کردند.

میراسماعیلی در پایان یادآور شد: با توجه به این که تیم بزرگسالان در حال حاضر وضعیت خوبی ندارد و همچنین باید در مسابقات مهمی همچون قهرمانی آسیا و جهانی شرکت کند، امیدواریم با تلاش کادر فنی جدید این تیم ترمیم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز