خبرگزاری کار ایران

از چک ۱۰۰ میلیونی تا سند محضری؛

شروط عجیب فدراسیون کوهنوردی برای اعزام خارجی ملی‌پوشان!

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۱۰

فدراسیون تنها برای تاییدیه صادر شده ورزشکاران کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های مختلف، هزینه ثبت نام را پرداخت می‌کند که این مبلغ برای کل یک سال، ۵۰ دلار است که رقم زیادی محسوب نمی‌شود.

فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی برای اعزام ملی‌پوشان خود به مسابقات برون مرزی، شروطی را مقرر کرده که در نوع خود بسیار عجیب و کم سابقه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعزام‌های خارجی ورزشکاران کوهنوردی به رقابت های بین المللی و جهانی، اگرچه در سال‌های اخیر همواره با کمک اسپانسرها و صرف هزینه‌ها از سوی خود ملی پوشان انجام شده، اما مدتی است فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، شروطی را برای نمایندگان کشورمان تعیین کرده که نه تنها در سابقه این فدراسیون، بلکه در تاریخ ورزش ایران کم سابقه است.

براساس تصمیم مسئولان فدراسیون که گویا به صورت مصوبه نیز درآمده، هر ملی‌پوش عضو فدراسیون کوهنوردی که بخواهد در مسابقات برون مرزی شرکت کند، می‌بایست چند کار را انجام دهد.

۱ -ارائه یک فقره چک به ارزش ۱۰۰ میلیون تومان در وجه حامل!

۲ -بانوان ملی‌پوش باید سند منزل مسکونی و یا ملک خود را نزد فدراسیون بگذارند.

۳ -ارائه تعهدنامه رسمی محضری به این مضمون که کلیه مخارج اعزام برعهده خود ورزشکار است. ضمن این‌که هزینه ثبت نام در مسابقات مختلف که مبالغی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار را شامل می‌شود نیز برعهده ملی پوشان است.

البته فدراسیون تنها برای تاییدیه صادر شده ورزشکاران کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های مختلف، هزینه ثبت نام را پرداخت می‌کند که این مبلغ برای کل یک سال، ۵۰ دلار است که رقم زیادی محسوب نمی‌شود.

از سوی دیگر، مسئولان فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، این موضوع را نیز به ورزشکاران تیم های ملی تحت پوشش این فدراسیون اعلام کرده اند که برای هر اعزام برون مرزی حتی برای رقابت های جهانی، جام جهانی و همچنین آسیایی، تنها هزینه بلیت را تقبل خواهند کرد که پرداخت این مبلغ نیز به این صورت است که در تیم خانم ها، تنها به قهرمان و نفر اول رشته مورد نظر هزینه بلیت اختصاص می یابد و در تیم مردان هم نفرات اول تا سوم بلیت خود را از سوی فدراسیون دریافت خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز