خبرگزاری کار ایران

هیچ اعتراضی در کار نبود؛

ساوه‌شمشکی: اگر مسابقات مشکل داشت، چرا در آن شرکت کردند؟

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۱۵

در مسابقاتی که در پیست دربندسر برگزار شد، هیچ اعتراضی را شاهد نبودیم. دلیل این که هفته گذشته برخی ورزشکاران معترض بودند، ضغف مدیر فنی آن رقابت‌ها بود.

مسئول کمیته برگزاری لیگ بین المللی اسنوبورد در پیست دربندسر گفت: معترضان اگر به نحوه رکوردگیری اعتراض داشتند، پس چرا در ادامه رقابت ها حضور پیدا کردند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مرحله اول لیگ بین المللی‌اسکی اسنوبورد که هفته گذشته در پیست توچال برگزار شد، تعدادی از شرکت‌کنندگان نسبت به نحوه برگزاری به خصوص رکوردگیری، اعتراض داشتند و حتی برخی از آنها در مسابقه نیز شرکت نکردند. در دومین مرحله این رقابت‌ها که در پیست دربندسر برگزار شد نیز باز هم برخی اسکی‌بازان نسبت به رکوردگیری معترض بودند.

موسی ساوه‌شمشکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره اظهار داشت: در مسابقاتی که در پیست دربندسر برگزار شد، هیچ اعتراضی را شاهد نبودیم. دلیل این که هفته‌گذشته برخی ورزشکاران معترض بودند، ضغف مدیر فنی آن رقابت‌ها بود.

وی افزود: در این مسابقات که در پیست دربندسر برگزار شد، از ۴ کورنومتر الکترونیکی و برقی استفاده شد که طی آن تمامی رکوردها به دقت ثبت شدند.

مسئول کمیته برگزاری مرحله دوم لیگ بین المللی اسکی اسنوبورد در پیست دربندسر ادامه داد: اگر مسابقات امروز مشکل داشت، پس چرا در آن شرکت کردند؟ به نظرم، با برگزاری یک جلسه می‌توان مسائل را حل کرد.

ساوه شمشکی با بیان این که هر کس از آمادگی بیشتری برخوردار بود در این مسابقات موفق ظاهر شد، خاطرنشان کرد: رحمت الله مقدید هم هفته قبل و هم این هفته، قهرمان شد. چون خوب بدنسازی و همچنین تمرین کرده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز