خبرگزاری کار ایران

هفته‌هفتم لیگ‌برتر واترپلو؛

مدعیان‌قهرمانی در تهران و اصفهان به آب می‌زنند / مصاف حساس سپاهان و نفت‌امیدیه

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۱۵

هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر واترپلوی باشگاه‌های تهران طی روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود و دانشگاه‌آزاد و فولاد مبارکه، مدعیان‌قهرمانی در تهران و اصفهان به میدان خواهند رفت.

هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر واترپلوی باشگاه‌های تهران طی روزهای پنجشنبه و جمعه با برگزاری دو دیدار پیگیری می‌شود و دانشگاه آزاد و فولاد مبارکه، مدعیان قهرمانی در تهران و اصفهان به میدان خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، رقابت‌های هفته هفتم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلوی باشگاه‌های کشور با برگزاری دو دیدار در شهرهای تهران و اصفهان پیگیری می شود.

تقریبا تمامی رقابت‌های این فصل لیگ‌برتر واترپلو به دلیل توازن قدرت بین تیم‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است. در اولین دیدار این هفته فردا(پنجشنبه) تیم‌های دانشگاه‌آزاد و شهید شهبازی زنجان مقابل هم صف آرایی می‌کنند.

تیم دانشگاه‌آزاد صدرنشین مسابقات و تنها تیم بدون‌باخت این دوره از رقابت‌های لیگ‌برتر است. از سوی دیگر تیم شهید شهبازی‌زنجان که در رده‌سوم جدول‌مسابقات قرار دارد، با بردی که هفته پیش مقابل نفت‌امیدیه کسب کرد، در اندیشه نزدیکی به صدر جدول است. این دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ فردا(پنج‌شنبه) در تهران برگزار می‌شود. قاضیان این مسابقه نادر غفوری و مسعود رضوانی هستند و کار نظارت بر عهده سیروس طاهریان است.

دومین دیدار در چارچوب رقابت های این هفته لیگ‌برتر واترپلو بین دو تیم فولاد مبارکه‌سپاهان و نفت‌امیدیه برگزار می‌شود. این دیدار که به میزبانی فولاد مبارکه در اصفهان برگزار خواهد شد، برای هر دو تیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تیم فولاد مبارکه با ۱۰ امتیاز در رده‌دوم جدول قرار دارد. پیروزی فولاد مبارکه در این دیدار سبب تحکیم جایگاه دومی این تیم می‌شود. از طرفی تیم نفت‌امیدیه که در رده‌چهارم جدول قرار دارد، نمی‌خواهد فاصله‌اش با تیم‌های بالای جدول بیشتر شود.

این دیدار از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه در استخر انقلاب‌اصفهان برگزار خواهد شد. داوران این مسابقه امیر آذرخش و محمدرضا محمدی هستند و منصور مهذب هم به عنوان ناظر در محل برگزاری مسابقه حضور خواهد داشت.

برنامه کامل رقابت های هفته نهم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو:

دانشگاه آزاد – شهید شهبازی زنجان؛ پنجشنبه(۹۳/۱۰ / ۱۱) ساعت۱۷:۳۰ – تهران

فولاد مبارکه سپاهان – نفت امیدیه؛ جمعه(۹۳/۱۰ / ۱۲) ساعت ۱۵:۰۰ – اصفهان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز