خبرگزاری کار ایران

آغاز اردوی دوم از ۲۳ دی‌ماه؛

پایان مرحله‌اول اردوی وزنه‌برداران جوان / دعوت توکلی از ۳ یا ۴ وزنه‌بردار جدید

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۹۳

خوشبختانه نفرات مستعدی در اردوی جوانان هستند، اما این تیم برای بهتر شاد نیاز به ممارست و تمرین بسیار دارد.

دور نخست اردوی تیم وزنه‌برداری جوانان برای حضور در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان، صبح امروز پس از ۱۵ روز تمرین به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، نخستین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم وزنه‌برداری جوانان از روز ۲۶ آذرماه در محل کمپ تیم‌های ملی آغاز شد و حسین توکلی، سرمربی تیم جوانان در این مرحله، عملکرد ۱۵ وزنه‌بردار برگزیده را زیر نظر گرفت.

توکلی در پایان مرحله نخست اردوهای تیم وزنه برداری جوانان گفت: طبیعتا کیفیت این مرحله از اردو با توجه به اینکه اکثر نفرات پس از مدتی وقفه تمرینات خودشان را از سر گرفته بودند زیاد بالا نبود. هدف ما هم ارزیابی وضعیت آمادگی‌جسمانی اردونشینان بود. به همین خاطر فشار تمرینات را از مرز ۷۰ درصد بیشتر نکردیم تا خدای ناکرده کسی دچار آسیب دیدگی نشود.

وی با بیان اینکه این نفرات رفته‌رفته با آغاز مراحل بعدی اردوها بر فشار تمرینات خواهد افزود، متذکر شد: خوشبختانه نفرات مستعدی در اردوی جوانان هستند، اما این تیم برای بهتر شاد نیاز به ممارست و تمرین بسیار دارد.

سرمربی تیم وزنه برداری جوانان در پاسخ به این سئوال که آیا نفرات جدیدی به جمع نفرات اردونشین اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: مرحله دوم اردوهای تیم وزنه‌برداری جوانان از ۲۳ دی‌ماه آغاز خواهد شد و من قصد دارم از ۳ یا ۴ وزنه‌بردار دیگر برای حضور در اردوهای تیم ملی استفاده کنم. درهای تیم ملی همچنان به روی نفرات شایسته باز است و کادر فنی با زیر نظر گرفتن تمامی وزنه برداران جوان برای اردوهای بعدی برنامه ریزی می کند.

رقابت‌های وزنه برداری جوانان جهان طی روزهای ۱۶ تا ۲۳ خرداد ماه ۱۳۹۴ در وروکلای لهستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز