خبرگزاری کار ایران

نوجوانان و جوانان مدال‌آور باید حفظ شوند؛

والی: تغییرات جودو را به فال‌نیک می‌گیریم / باید ضعف‌های جودوکاران‌ایران برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۹۳

امیدوارم تیم بزرگسالان بتواند ضعف‌های خود را برطرف کند. در این بین، بهتر است از تیم جوانان نیز نفراتی به جمع تیم بزرگسالان اضافه شوند.

مربی پیشین تیم ملی جودو گفت: باید بررسی شود چرا نوجوانان و جوانان کشورمان در مسابقات بین‌المللی به خصوص آسیایی مدال می‌گیرند، اما در تیم بزرگسالان یا حضور ندارند و یا اینکه نمی‌توانیم آنها را حفظ کنیم.

امیر والی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد تغییر و تحولات در کادر فنی تیم ملی جودوی بزرگسالان کشورمان، اظهار داشت: به هرحال، این تصمیمی بود که از سوی مسئولان فدراسیون اتخاذ شد و باید آن را به فال‌نیک گرفت. هرچند شنیده‌ام زارعیان گفته انتظار مدال نداشته باشید.

وی درخصوص اینکه گفته می‌شود زارعیان گزینه وزارت‌ورزش بوده، افزود: من هم این را شنیده‌ام. به هر حال وزارت‌ورزش خواسته با این کار خود جودوی ما پیشرفت کند.

داور بین‌المللی جودو ادامه داد: امیدوارم تیم بزرگسالان بتواند ضعف‌های خود را برطرف کند. در این بین، بهتر است از تیم جوانان نیز نفراتی به جمع تیم بزرگسالان اضافه شوند.

والی با اشاره به اینکه تیم ملی کشورمان در مسابقات‌آسیایی کویت توانایی کسب حداقل ۲ مدال را دارد، گفت: به نظرم، با توجه به نوع صحبت زارعیان که گفته انتظار مدال نداشته باشید، تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ۲ مدال می‌گیرد که البته رنگ آن را پیش‌بینی نمی‌کنم.

وی افزود: وقتی تیم ملی نتیجه نمی‌گیرد، مردم از ما می‌پرسند چرا تیم نتیجه نگرفت. این یعنی اینکه، ما به عنوان قدیمی‌های این ورزش می‌بایست پاسخگو باشیم.

این مربی جودو در ادامه به نتایج تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان در مسابقات‌آسیایی هنگ‌کنگ اشاره کرد و یادآور شد: این دو تیم نتایج قابل‌قبولی گرفتند و امیدواری‌ها را زنده کردند.

نایب‌قهرمان کاتای‌جودوی‌جهان در مورد وضعیت کنونی خود نیز خاطر نشان کرد: چندی قبل در راه بازگشت از اردوی تیم ملی بودم که تصادف‌شدیدی کردم. بعد از چند عمل جراحی، اخیرا تمرینات بدنسازی را آغاز کرده‌ام تا خود را برای حضور در مسابقات پیش رو آماده کنم.

وی درخصوص نتایج تیم ملی کاتای‌جودوی کشورمان در مسابقات‌آسیایی اخیر نیز اظهار داشت: تیم کشورمان خوب کار کرد. چراکه می‌بینیم کشورهای دیگر بر روی کاتا سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز