خبرگزاری کار ایران

در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی؛

۱۰ تکواندوکار برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۰۸۳

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی کشورمان از روز شنبه(۱۳ دی ماه جاری)، با حضور نفرات برتر و همچنین تکواندوکاران دارای رنکینگ جهانی، در خانه تکواندو آغاز خواهد شد.

مرحله نخست از رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان و پیکارهای کسب سهمیه المپیک برزیل، با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تکواندوی ایران سال آینده دو رویداد مهم را در پیش دارد؛ یکی مسابقات قهرمانی جهان که در روسیه برگزار می شود و دیگری رقابت های کسب سهمیه المپیک ۲۰۱۶ برزیل. به همین جهت، دور نخست از مسابقات انتخابی تیم ملی امروز(۴شنبه)، در خانه تکواندوی تهران برگزار شد که در پایان، ۱۰ تکواندوکار برتر به اردوی تیم ملی راه یافتند.

در خاتمه این پیکارها و در وزن اول محمد کاظمی و آرمین هادی پور، در وزن دوم میثم باقری، در وزن سوم سینا بهرامی و سروش احمدی، در وزن چهارم مهرداد نورمحمدی، در وزن پنجم محمد رفیعی، در وزن ششم میلاد بیگی، در وزن هفتم امید حمیدی و در وزن هشتم مرتضی شیری با شکست حریفان خود به اردوی تیم ملی راه یافتند.

گفتنی است دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندوی کشورمان از روز شنبه(۱۳ دی ماه جاری)، با حضور نفرات برتر مسابقات امروز و همچنین تکواندوکاران دارای رنکینگ جهانی، در خانه تکواندو آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز