خبرگزاری کار ایران

تغییرات فوتبال بدون نظر ما نبوده؛

گودرزی: کفاشیان استعفا بدهد بررسی می کنیم / مجوزی برای رضازاده وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۰۳

تغییر و تحولات خوب است و من را نیز تغییر بدهند، بد نیست. به هر حال زمانی که کسی در مسئولیتی قرار می‌گیرد و توقعات را برآورده نمی‌کند باید افراد توانمند و تازه جایگزین شوند و این تشخیص رئیس فدراسیون است.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تغییرات در فدراسیون فوتبال بدون نظر ما نبوده گفت: اگر کفاشیان از فدراسیون فوتبال استعفا بدهد آن را بررسی می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود گودرزی که صبح امروز پنج‌شنبه در حاشیه تمرین تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران سخ می گفت، ضمن بیان این مطلب افزود: تغییر و تحولات خوب است و من را نیز تغییر بدهند، بد نیست. به هر حال زمانی که کسی در مسئولیتی قرار می‌گیرد و توقعات را برآورده نمی‌کند باید افراد توانمند و تازه جایگزین شوند و این تشخیص رئیس فدراسیون است.

گودرزی در پاسخ به این سئوال که آیا شما نیز در این زمینه نظر داده‌اید، گفت: بدون نظر ما نیز نمی‌توانسته باشد و اگر نظر ما را بخواهند مشورت می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا استعفای کفاشیان در وزارت ورزش وجود دارد، گفت: در ساختمان وزارت ورزش یا در اختیار وزیر ورزش؟ من از این موضوع خبر ندارم.

وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که اگر کفاشیان استعفا بدهد آیا آن را می‌پذیرید، گفت: اگر کفاشیان استعفا داد آن را بررسی می‌کنیم.

وی در خصوص عدم صدور حکم ریاست فدراسیون تیراندازی نیز گفت: باید اعضای هیئت رئیسه معرفی شوند و حکم مجموعه صادر شود.

گودرزی در خصوص اعضای شورای شهری‌ در انتخابات فدراسیون‌های ورزشی نیز گفت: سازمان بازرسی کل کشور نظر داده که شورای شهر نیز شغل است و بهمن ماه که دوره ریاست رضازاده تمام شد، سرپرست تعیین می‌کنیم و انتخابات را برگزار می‌کنیم و رضازاده باید یکی را انتخاب کند.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود رضازاده برای شرکت در انتخابات به دنبال مجوز است، گفت: چنین مجوزی وجود ندارد و فقط مجلس می‌تواند قانون را تفسیر کند که فعلا مجلس به این مسئله کاری ندارد.

وزیر ورزش در خصوص مراسم تقدیر از مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی، گفت: اوایل بهمن ماه یک ملاقات با مقام معظم رهبری خواهیم داشت و ۳،۴ روز بعد با حضور رئیس جمهور مراسم تقدیر برگزار می‌شود.

وی در خصوص احتمال سفرش به استرالیا برای تماشای مسابقات جام ملت های آسیا گفت: در این خصوص هنوز تصمیمی نگرفته‌ام و زیاد اهل مسافرت نیستم.

وزیر ورزش همچنین درباره رشته هندبال گفت: هندبال یک سال است که دچار چالش بود که این مسئله نه تنها کمکی نمی‌کرد بلکه به این تیم لطمه نیز می‌زد. قبل از بازی‌های آسیایی نیز مشکلاتی وجود داشت که لطمه می‌زد و بچه‌ها انسجام لازم را نداشتند و تیم ضعیف شده بود.

وی در ادامه افزود: با شرایط جدید این چالش‌ها تا حدودی مرتفع شد و افرادی که اعتراض داشتند جذب تیم شدند و به طور نسبی این حمایت از تیم انجام شد.

وزیر ورزش تأکید کرد: اردوی اسلونی محقق نشد اما اردوی ایتالیا به این تیم کمک خواهد کرد و امیدواریم در جام جهانی توفیق داشته باشند.

وی گفت: عدم توجه به حاشیه، پرداخت به متن، قرار گرفتن در اختیار مربی و توجه به عنصر کار تیمی و قرار گرفتن در چارچوب تکنیک‌ها به دور از جنجال می‌تواند عامل موفقیت این تیم باشد.

گودرزی در پاسخ به این سئوال که آیا هندبال نیز مانند بسکتبال، فوتبال و والیبال روند رو به رشدی را آغاز کرده گفت: هندبال از توانمندی‌های بالایی برخوردار است که این مسئله مشروط به برخی شرایط‌ است. و به هرحال امیدوارم اولین حضورشان بهترین حضورشان باشد.

وی در خصوص اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان به جام ملت‌ها نیز گفت: من حضورا به آنها گفتم که چه رسالتی برعهده دارند و آنها نیز نسبت به این مسئله آگاه هستند و به خوبی می‌دانند که انگیزه قوی باید بر حاشیه‌ها غلبه کند. در ۲ روز آخر مشکلاتی پیش آمد که من مطلع شدم و یک روزه آنها را مرتفع کردم و این مسئله به آرامش تیم کمک کرد. ما از آنها توقع بازی خوب و جوانمردانه داریم البته تمایل هم داریم که قهرمان شوند.

وزیر ورزش در خصوص بودجه ورزش کشور گفت: می‌دانیم منابع محدود است و این مسئله را نمی‌خواهیم که از سایر سازمان‌ها و بخش‌ها بکنند و به ورزش بیاورند، البته با رویکردی که در مجلس نسبت به ورزش وجود دارد به ویژه اینکه آن را به عنوان عاملی برای سلامت و عوامل اجتماعی می‌دانند امیدواریم نتیجه خوبی رقم بخورد. همچنین با کمیسیون بهداشت و درمان نیز جلسه داشتیم و رویکرد خوبی وجود داشت و نمایندگان نیز قول دادند در این زمینه کمک کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز