خبرگزاری کار ایران

کجای دنیا دو تیم ملی دارند؟

مقصودی: جایی کار می‌کنم که حرفم را قبول کنند / پیرمردها دست از سر فدراسیون برنمی‌دارند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۲۷۶

الان در فدراسیون، پیرمردهایی را داریم که ماهیانه بیش از یک میلیون تومان حقوق می‌گیرند. آیا نمی‌شود به جای این افراد مسن از جوانان استفاده کرد و این پول را به آنها داد؟

رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس گفت: دیگر به فدراسیون نمی‌روم، چون معتقدم آدم باید جایی کار کند که حرفش را قبول کنند.

منوچهر مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اخبار اخیر مبنی بر استعفاء از ریاست کمیته‌فنی اظهار داشت: دیگر هیچ علاقه‌ای برای کار کردن ندارم. هم مشغله‌های کاری‌ام زیاد است و هم احساس خستگی می‌کنم، اما دلیل مهمتر اینکه می‌بینم حرفم برای دیگران ارزشی ندارد. به نظرم، آدم باید جایی کار کند که حرفش را قبول کنند. من این‌گونه کار کردن را دوست ندارم.

نایب رئیس سابق فدراسیون بوکس، با بیان اینکه همچنان دوست رئیس فدراسیون است، ادامه داد: من تا آخر عمر با حاج احمد ناطق‌نوری رفاقت خواهم داشت، اما او نباید هرکسی هر چه می‌گوید قبول کند.

مقصودی با انتقاد از حضور افراد سالخورده در فدراسیون‌بوکس خاطرنشان کرد: الان در فدراسیون، پیرمردهایی را داریم که ماهیانه بیش از یک میلیون تومان حقوق می‌گیرند، آیا نمی‌شود به جای این افراد مسن از جوانان استفاده کرد و این پول را به آنها داد تا با انگیزه کافی کار کنند؟

رئیس کمیته فنی فدراسیون بوکس در ادامه در مورد تشکیل دو تیم ملی گفت: شما یک فدراسیون را پیدا کنید که دو تیم ملی داشته باشد. در رشته‌ای مثل کشتی که در هر وزن چند قهرمان جهان و المپیک حضور دارند نیز دو تیم ملی نمی‌بینید. ضمن اینکه در هیچ کجای دنیا هم دو تیم ملی در یک رشته ورزشی وجود ندارد.

وی ادامه داد: به نظرم، می‌توان تیم ملی الف و ب و یا امید و بزرگسال تشکیل داد و از بین آنها، بهترین‌ها را انتخاب و وارد اردوی تیم ملی کرد. نمی‌شود ۵ نفر با یک مربی تمرین کنند و ۵ بوکسور با یک مربی دیگر.

مدیر سابق تیم‌های ملی بوکس در پایان با انتقاد از حواشی اخیر در فدراسیون و تیم ملی یادآور شد: الان در تیم ملی دودستگی ایجاد شده، یکی می‌گوید فلان مربی باشد، دیگری می‌گوید من با آن مربی راحت‌ترم. زمانی که من مدیر تیم‌های ملی بودم، کجا این مسائل بود؟ من دیگر تحت هیچ شرایطی به فدراسیون‌بوکس برنمی‌گردم، اما در زمان حضورم در تیم‌ملی، نظم و دیسیپلین در اردوها حاکم بود. آنهایی که از مدیریت من انتقاد می‌کردند، حالا وضعیت تیم ملی و فدراسیون را ببینند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز