خبرگزاری کار ایران

هفته هفتم لیگ برتر واترپلو؛

شهبازی زنجان صدرنشین لیگ را متوقف کرد / تساوی خانگی دانشگاه آزاد و امیدواری تعقیب کنندگان

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۴۱۴

در این مسابقه که اکبر عربدوست سرمربی تیم شهبازی زنجان هم روی نیمکت حضور نداشت عملکرد خوب شاگردانش باعثشد نخستین امتیاز این فصل از دست دانشگاهی ها برود.

در نخستین دیدار از دومین هفته دور برگشت رقابت های لیگ برتر واترپلو سال ۱۳۹۳، دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و شهبازی زنجان ۸ بر ۸ مساوی به پایان رسید تا دانشگاه آزاد در خانه مقابل تیم سوم جدول متوقف شود.

به گزارش ایلنا، هفته هفتم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو با دیدار تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و شهید شهبازی زنجان در تهران آغاز شد. در این دیدار دانشگاه آزاد پس از شش هفته پیروزی متوالی در دیداری خانگی متوقف شد.

در این مسابقه که اکبر عربدوست سرمربی تیم شهبازی زنجان هم روی نیمکت حضور نداشت عملکرد خوب شاگردانش باعثشد نخستین امتیاز این فصل از دست دانشگاهی ها برود. یاران علیرضا شهیدی پور در این مسابقه نتوانستند مقابل میهمان خود به برتری دست یابند تا این دیدار حساس و نفس گیر در نهایت با نتیجه ۸ - ۸ مساوی به پایان برسد.

با این تساوی دانشگاه آزاد ۱۳ امتیازی شد تا تعقیب کنندگان این تیم شانس نزدیک تر شدن به صدر جدول را داشته باشند. فولاد مبارکه نزدیک ترین تعقیب‌کننده دانشگاه آزاد است. این تیم امروز جمعه میزبان نفت امیدیه است. اصفهانی ها در صورت پیروزی در این دیدار ۱۲ امتیازی می شوند و در فاصله یک امتیازی صدر جدول قرار می گیرند.

تیم شهبازی زنجان هم با این تساوی ۸ امتیازی شد و همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.

هفته نهم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر واترپلو:

پنجشنبه(۹۳/۱۰ / ۱۱)

دانشگاه آزاد اسلامی ۸ – شهید شهبازی زنجان ۸

جمعه(۹۳/۱۰ / ۱۲)

فولاد مبارکه سپاهان – نفت امیدیه؛ ساعت۱۶:۰۰ – اصفهان

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز